חיים ימשיך אם יסיים בפלייאוף העליון, יבוצעו שינויים נקודתיים

אופיר חיים
אופיר חיים | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

למאמנה החדש של הפועל ת"א הובהר כי החיזוק בינואר יהיה נקודתי, אם לא יצליח להוביל את הקבוצה לצמרת לא מן הנמנע שרוני לוי יזכה לפנייה נוספת. וגם: ההמתנה לדמי ההשבחה על ערן זהבי והניסיון להשתחרר מגלבאן

(גודל טקסט)

לפני שבוע, בשיחה שגרתית, אמר שחקן בהפועל תל אביב לאחד מראשי המועדון: "הפועל תל אביב של העונה שעברה בליגה הלאומית הייתה טובה יותר". אף אחד במתחם חודורוב לא הופתע מדבריו, אבל זו גם הייתה אחת הסיבות שהובילו, בסופו של דבר, לפרידה שנראתה צפויה מקובי רפואה.

כבר היום יחל עידן חדש אצל האדומים כשאופיר חיים יעביר את אימון הבכורה וביום ראשון מחכה לו משחקו הראשון במועדון, כשהפועל תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה (21:00, ישיר בספורטHD2). חיים מגיע להפועל תל אביב מהפועל עפולה מהליגה הלאומית היישר לשבוע אינטנסיבי במיוחד: שלושה מחזורים ייערכו תוך שבוע ומיד אחרי המשחק בנתניה האדומים יפגשו באמצע השבוע את מכבי פתח תקווה ובתחילת השבוע שלאחר מכן יארחו את בית"ר ירושלים למשחק המרכזי של מחזור סיום הסיבוב הראשון.

לאופיר חיים חוזה של 24 אלף שקל נטו לחודש ואם יצליח להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון הוא ימשיך לעונה נוספת, כשבשלב זה חוזהו עד סיום העונה. במועדון האמינו כי רוני לוי ישמח לקבל את התפקיד, אבל הבינו את החלטתו כשסירב. אם תחליט ההנהלה לבצע שינוי על הקווים גם בסיום העונה, רוני לוי בהחלט יהיה מועמד מוביל.

בפן המקצועי, הסגל הנוכחי ירוץ עוד שבעה משחקים, עד שחלון ההעברות יפתח בשבוע השני של ינואר ויתאפשר לאופיר חיים להביא שחקנים חדשים ובהם גם זרים, שינויים שלא מן הנמנע שהאוהדים יוכלו לראות כבר בדרבי מול מכבי תל אביב ב-12.1.2019. בחודש הבא תנסה הפועל תל אביב להגיע להסכם פרדה מהארגנטינאי פדרו גלבאן אשר יושב על משבצת השחקנים הזרים, ובמועדון אף ממתינים בקוצר רוח לכ-200 אלף יורו דמי השבחה עבור ערן זהבי מגוואנגז'ו ר.פ הסינית, סכום נכבד שיעזור להם לבצע שינויים בינואר. ראשי הפועל ת"א הבהירו אתמול לאופיר חיים כי השינויים יהיו נקודתיים ויהיה קשה להיפרד מחלק מהשחקנים שלהם חוזים עד סיום העונה או לעונה נוספת.


פדרו גלבאן. מכביד על התקציב (אודי ציטיאט)

כפי שפרסמנו עוד לפני מינוי חיים, ראשי המועדון דורשים שהקשרים רז כהן ועמנואל בואטנג יקבלו את הבמה והדבר הובהר לחיים, אחרי שקובי רפואה נמנע מלהעניק להם דקות. גורם בסביבת המועדון סיפר לספורט1 כי "קובי רפואה העלה את הסעיף לראשי המועדון כשהתעלם מהשניים. הניסנובים טוענים כי רז כהן יהיה הקשר הטוב ביותר בליגת העל ואת בואטנג הם מאמינים שיימכרו לאירופה ושהוא יכול לפרוץ כבר במשחקים הקרובים".

נושא נוסף שעסקו בו אתמול שעות ארוכות בהפועל תל אביב קשור לביקורת של אחד הבעלים, זאב גרינברג שבאומץ מבקר את התנהלותם של שותפיו האחים ניסנוב. גרינברג אינו מעורב בניהול המקצועי וההחלטות על מינוי מאמנים, פיטורין והחתמות שחקנים מדווחות לו רק לאחר שבוצעו על-ידי האחים ניסנוב וכך גם היה בפיטורין של רפואה ובמינוי של אופיר חיים. כידוע לאחרונה אף הוחלט להיפרד מהמנכ"ל רובי רגב, איש אמונו של זאב גרינברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי