ברקת: "מדובר בצעד משמעותי". צפו במתחם החדש

אלונה ברקת, רוביק דנילוביץ'
אלונה ברקת, רוביק דנילוביץ' | האתר הרשמי

הבית האדום, מתקן האימונים המתוקתק של הפועל באר שבע, נחנך באופן רשמי בהשקעה של מיליוני שקלים. הבעלים: "נרגשת לעמוד בפתח הבית החדש שלנו". ראש העיר רוביק דנילוביץ': "שמח שעשינו כברת דרך אל העתיד"

(גודל טקסט)
הו, הבית האדום. מתקן האימונים המתוקתק של הפועל באר שבע נחנך היום (חמישי) באופן רשמי ובאותה הזדמנות התאפשרה הצצה ראשונה למתרחש בין כתליו.


בהשקעה של מיליוני שקלים, כספי עיריית באר שבע ותורמים פרטיים, הועמדו לרשות ברק בכר ושחקניו מתקנים משוכללים, הצעקה האחרונה בתחום. אי אפשר היה שלא להתפעל מתאי הסאונה, בריכות הג'קוזי וחדר המולטימדיה. "אפילו באירופה אין דברים כאלה", אמר מישהו שהספיק לעקם עלי דשא מעבר לים.


את פני הבאים בכניסה לקומפלקס מקדם לובי רחב ידיים. מסך טלוויזיה שטוח שמכוון באופן קבוע למשחקים מחו"ל מרתק אליו את מירב ההתעניינות. בשעת הסיור שערך המנכ"ל אסי רחמים לעיתונאים הקרינו בשידור חוזר את משחקה של ברצלונה מול פ.ס.וו איינדהובן, ודיא סבע עקב בעניין אחרי ביצועיו של לאו מסי. אליניב ברדה התמקם על כיסאו במחלקת הסקאוטינג, וניכר עליו שהוא מסתגל במהירות לתפקידו החדש.



(צילום: הפועל באר שבע)


בקומה הראשונה ממוקם חדר האוכל, ממנו יצאו בתחילת השבוע "מטעמים". הערב היו שהבהירו שלא הכצעקתה. "בסך הכול העירו לנו בנוגע לדברים שצריך להקפיד עליהם", אמר אחד השחקנים. אריאל הרוש החלים מההתקררות, וכלפי חוץ שידר עסקים כרגיל. סגירת הפינה בשבת ועצירת הכדורים שלוסיו מרניאו מתכוון להמטיר לעבר שערו אמורות להעסיק אותו יותר מפרשת האוודיל צינון. עדיין לא ברור אם בכלל יזמנו אותו לבירור בנושא הכדור שלקח לפני המשחק מול בית"ר ירושלים.


מלשכתה בקומה השנייה מנהלת אלונה את העניינים ביד רמה. מהמרפסת הצמודה היא משקיפה לעבר טרנר, ו"על הדרך" יכולה להשקיף על המתרחש במגרשי האימונים שלמרגלותיה. במסגרת הליטושים האחרונים שיעבור הקומפלקס יימתחו יריעות יוטה לאורך הגדרות המקיפות את המגרשים, בדומה לאיטום הקיים בקריית שלום.


את התרגשותה מגודל המעמד ביטאה אלונה בדברים שאמרה במהלך הטקס: "אני נרגשת לעמוד בפתח הבית החדש שלנו, הבית האדום. בכל אחת מהשנים האחרונות עשינו צעדים קטנים וצעדים גדולים, והפעם מדובר בצעד משמעותי. הושקעה חשיבה רבה בהקמת הבית האדום, והמקום רק ילך ויתפתח. בהמשך יוקמו פה כיתות-לימוד, יוכשר מגרש סינטטי וייבנו מגורים למחלקת הנוער, לצד קידום האקדמיה שפועלת בשיתוף אתלטיקו מדריד. אני מוקירה את ההשקעה של עיריית ב"ש ואת החזון של ראש העיר רוביק דנילוביץ". ראש העיר האיר בדבריו נקודות נוספות: "אחרי הרבה שנים שהקבוצה התאמנה במקומות פחות נעימים אני שמח שעשינו כברת דרך אל העתיד. מי ייתן והבית הזה יאיר את דרכם של השחקנים וכל העושים במלאכה לבריאות והצלחה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי