קוויאר בספק לק"ש, אבוקסיס: "מצפה לנו משחק חוץ אמיתי"

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | אודי ציטיאט

בלם בני יהודה סובל ממתיחה בשריר וצפוי לעבור מבחן כשירות, המאמן החמיא ליריבה: "יש שם הרבה שחקנים טובים, אבל השחקנים שלי רעבים מאוד ורוצים לתקן את ההפסד לבני סכנין במחזור האחרון"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד הביתי 1:0 לבני סכנין באצטדיון המושבה, בני יהודה תצא מחר (שלישי) למשחק חוץ לא פשוט בקריית שמונה במסגרות המחזור ה-12 בליגת העל.


מי שנמצא בספק למשחק הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שסובל ממתיחה בשריר וצפוי למבחן כשירות בטרם תתקבל ההחלטה אם לשתפו או לא. במידה וקוויאר לא יהיה כשיר, דניאל פלשר הצעיר עשוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה. כזכור, הכתומים ישחקו במהלך החודש הקרוב ללא השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שסובל מפגיעה ברצועה הצידית בברכו.


"ההכנה שלנו למשחק היא אותו דבר, גם אחרי ההפסד לסכנין", אמר המאמן יוסי אבוקסיס. "למרות ההפסד, אמרתי אחרי המשחק שהשחקנים נתנו הכל ויש ימים פחות טובים מבחינת יכולת, זה קורה. לאורך הרבה מאוד משחקים, שיחקנו טוב וסיפקנו את הסחורה, כבשנו ולא ספגנו ובסך הכל הפעם משחק ההתקפה שלנו היה פחות טוב וזה קורה. אנחנו ממשיכים להתכונן אותו דבר ועדין מתאוששים מההפסד לסכנין. גם היום נעשה אימון ממש קליל, כדי להגיע רעננים. יש לנו שלושה משחקים השבוע ואנחנו יודעים שזה משהו לא פשוט, נצטרך להגיע מוכנים".



בספק למשחק החוץ בקריית שמונה. קוויאר (אודי ציטיאט)


חלוקת העומס בסגל: "אף אחד לא ביקש מנוחה וכולם רוצים לשחק, כולם רעבים וכולם רוצים לתקן את מה שקרה לנו בשבת. השחקנים היו קצת מאוכזבים אתמול, אבל מבחינתי, אמרתי ותמיד אני אומר, ברגע שהשחקנים נותנים את הכל, אפשר גם להפסיד. צריך לדעת לקבל את ההפסד ולתקן את זה".


המגרש הקשה בקריית שמונה: "זה לא סוד שהמגרש הזה קשה לכל הקבוצות בליגה, כבר הרבה מאוד שנים. אני לא יודע איך להסביר את זה את זה, יש שם משהו במגרש הזה שעושה את זה לקשה ואני עד היום לא מצליח להבין את זה. תמיד כשהגעתי לשם כמאמן או עוזר, היה קשה ואין לי הסבר לזה. מעבר לזה, תמיד יש קבוצה טובה בקרית שמונה. שם אתה באמת מרגיש משחק חוץ, גם הנסיעה הרחוקה וגם המגרש, אז מרגישים כמו משחק חוץ אמיתי, כי יש מקומות שאתה לא מרגיש שאתה במשחק חוץ".


ההכנה למשחק: "ק"ש קבוצה שהיתה בתקופה יותר טובה ועכשיו אחרי שני הפסדים. זו הליגה שלנו, יש תקופות ככה ויש תקופה שפחות הולך. כל תוצאה יכולה לקרות בכל מגרש וזאת הליגה. נצטרך לחזור ולהיות טובים בחלק ההתקפי שלנו, כי זה עשה לנו הרבה דברים טובים השנה. אמרתי לשחקנים לתת הכל. ננסה לבוא ולהיות יותר טובים במשחק הזה ולסגור אותם, כי יש בקריית שמונה הרבה שחקנים טובים".



המשחק מול מכבי ת"א בשבת: "אני לא חושב על דברים כאלה. לא מכניס לעצמנו את זה לראש, כי זה לא עושה טוב. נצטרך לחשוב רק על המשחק הקרוב. כמו שלא עשיתי חשבונות אחרי שלושה משחקים טובים, אני גם לא עושה חישובים של שלושה משחקים פחות טובים. לקראת סוף העונה אנחנו נראה לאן הכיוון שלנו הולך. כל 26 המשחקים בליגה מראים את הדרך שלנו. נכון שהחודש הזה שהוא מלא משחקים, יש לו משמעות, אבל אחרי החודש הזה יגיע החודש הבא ותמיד נגיד שזה המשחק הכי חשוב".



"צריך לדעת לקבל את ההפסד". אבוקסיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי