עותמאן ישוב להרכב, קלאודימיר צפוי להישאר מחוץ לסגל

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

בבני סכנין מקווים לאצטדיון מלא מול מכבי חיפה (שלישי, 20:00 בספורטHD1). המאמן עמיר תורג'מן לשחקנים: "מרוצה מהעבודה בהגנה". המגן שסיים לרצות השעיה יפתח, הברזילאי לא התאקלם ואמור לעזוב בינואר

(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה את עידן המאמן עמיר תורג'מן בניצחון יוקרתי על בני יהודה וכעת במועדון רוצים המשכיות, כשכבר מחר יפגשו בבית את מכבי חיפה שעודנה בהלם מהתפטרותו של המאמן אלי גוטמן (שלישי, 20:00 בשידור ישיר בספורטHD1).

במועדון מקווים כי לאור הניצחון בשבת, אצטדיון דוחא יהיה מלא באוהדים שמבינים כי כיום בני סכנין נמצאת במקום טוב יותר ויכולה לצאת לדרך חדשה. לקראת המשחק תורג'מן ערך אסיפה עם השחקנים ובה שיבח אותם על העבודה בשבת, בעיקר בכל הנוגע למשחק ההגנה וביקש להגיע מפוקסים לקראת המשחק מול חיפה. מעבר לכך תורג'מן אמר לשחקנים: "צריך המשכיות, בואו נשמח את הקהל שלנו".

מבחינה מקצועית המאמן לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים, כאשר רק המגן עלי עותמאן יחזור מהשעיית הצהובים על חשבונו של עלי אבו ריא, שלמרות שזכה לשבחים על הופעתו האחרונה יפתח על הספסל. עוביידה חטאב אומנם יחזור לסגל, אבל אייהב שאמי יקבל קרדיט בהרכב. החלוץ שלומי אזולאי שהרגיש כאבים במהלך המשחק מול בני יהודה, כשיר ויפתח במשחק.

מי שצפוי להישאר מחוץ לסגל הוא הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה שאינו מצליח להתאקלם בקבוצה. הברזילאי אינו מרשים גם את תורג'מן והוא צפוי לעזוב כבר בחודש ינואר הקרוב.


קלאודמיר על ספסל סכנין. יישאר מחוץ לסגל וצפוי לעזוב (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, אייהב שאמי, אייהב גנאיים, ג'אבר עטאא, מהראן ראדי, ג'ורג' אקפביו, מוחמד גאדיר, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי