אייל גולסה שב לאימוני מכבי ת"א, אך לא יפתח בחיפה

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

הקשר שנעדר ממשחקי הקבוצה מזה כחודש עקב פציעה חזר לפעילות, אבל לא מתוכנן להיות בין ה-11 של איביץ' ביום שני מול הירוקים. גלזר ודוידזאדה ישובו לסגל בעוד כשבועיים, ברסקי, כהן ושוינפלד לא ישוחררו בינואר

(גודל טקסט)

ביום שני הקרוב תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי חיפה, משחק ראשון מתוך שלושה בשמונה ימים בלבד, אבל במקביל בקבוצה כבר מתכננים את הכניסה לחודש ינואר ופתיחת חלון ההעברות ב-8.1, במהלכו יתבצעו בקריית שלום מספר שינויים בסגל.

במועדון ממתינים להגעתו של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שמכבי תל אביב כבר הודיעה כי חתם למשך ארבע שנים וחצי. ניקוליץ' התבקש להגיע לישראל בשבועיים הקרובים כדי להתחיל באימונים, להשתלב מקצועית ולהיכלל בסגל כבר בדרבי נגד הפועל תל אביב, המשחק הראשון לאחר פתיחת חלון ההעברות. כפי שפורסם, במועדון אמורים לצרף חלוץ זר נוסף ומדובר במהלך שמתעכב בשל הניסיון להגיע להסכם עזיבה מול הקשר כריסטיאן באטוקיו אשר מבקש פיצוי כספי גם על העונה הבאה.

במקביל, מחצית מקבוצות ליגת העל ביקשו ממכבי תל אביב לקבל בהשאלה את יונתן כהן, ארון שוינפלד ורוסלן ברסקי, אך להן הובהר כי השלושה ממשיכים בקריית שלום. מי שעשויים להיות מושאלים כדי לקבל דקות הם מתן חוזז ועדן קארצב.


ברסקי וחוזז באימון. רק הקשר ההתקפי יזכה לשחרור בינואר (אודי ציטיאט)

כאמור מכבי תל אביב מתכוננת לשני משחקי החוץ הקרובים, בשני נגד מכבי חיפה ובשבת לאחר מכן בגביע המדינה נגד בית"ר ירושלים, משחק שמיד אחריו היא תארח את הפועל באר שבע, ולאימונים חזר הקשר אייל גולסה, שעדיין לא יעלה בהרכב נגד מכבי חיפה. הפצועים הנוספים דן גלזר ואופיר דוידזאדה מתאוששים ויהיו כשירים לקראת ינואר.

אתמול (שלישי) שחקני הקבוצה זכו להרצאה שהועברה על ידי דורית כהן, רעייתו של שחקן העבר של המועדון אבי כהן ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בעת שרכב על אופנועו. ההרצאה נעשתה כחלק מקמפיין הגברת המודעות להצלת חיים בכבישים בשיתוף עמותת "אור ירוק" ומנהלת הליגות לכדורגל. בהרצאה, שעסקה בנושא הבטיחות בדרכים, סיפרה כהן את סיפורה האישי והטראגי, ועל התאונה בה נהרג בעלה לפני כשמונה שנים. למעשה לאחרונה נחשפים שחקני כל הקבוצות להרצאות אישיות של נפגעי תאונת דרכים או כאלו שאיבדו את יקיריהם בכביש. בנוסף עוברים הכדורגלנים פעילות בנושא שתיית אלכוהול ונהיגה במסגרתה יתנסו השחקנים בשימוש "במשקפי אלכוהול" המדמות נהיגה תחת השפעת אלכוהול תוך כדי שהם בועטים את הכדור לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי