אבוקסיס: "כולם כאן רעבים וזה המפתח העיקרי להצלחות"

אבוקסיס
אבוקסיס | אריאל שלום

מאמן בני יהודה אמר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה: "לכולם ברור שרק אם נמשיך לעבוד קשה נוכל להמשיך לחייך". זובאס יפתח בין הקורות, סורו וצ'יבוטה חוזרים להרכב, קוויאר יעדר

(גודל טקסט)

בני יהודה שנמצאת בתקופה נהדרת בליגה וגם עלתה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי שניצחה 1:3 את בית"ר נורדיה ירושלים מליגה א', תנסה להמשיך במומנטום החיובי שלה כשתתארח מחר (שלישי ב-19:30, בספורט4) אצל מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה.

המאמן יוסי אבוקסיס שערך מספר שינויים בהרכב במשחק הגביע ונתן מנוחה לשחקנים רבים, יקבל מחר בחזרה את השוער אמיליוס זובאס שהחלים מפציעה בברכו. הליטאי שהחמיץ חמישה משחקים יפתח בין הקורות, כאשר גם איסמעילה סורו שהחלים מפציעה ומאוויס צ'יבוטה שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ישובו להרכב. מי שיחסר גם הפעם הוא הבלם קרלוס קוויאר שצפוי לחזור לקראת המשחק הבא נגד מכבי חיפה.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לאתר הרשמי של המועדון: "תמיד כיף לעבור שלב בגביע. אומנם היינו לחוצים עד הדקה ה-65 כי החמצנו המון עד אותו רגע, אבל לשמחתי ידענו להתעשת בחצי השעה האחרונה ולנצח את המשחק. בשורה התחתונה, בגביע אתה צריך לעבור שלב. ידענו שיהיה קשה. לא חשבנו שנחמיץ כל כך הרבה, אבל כמו שאמרתי התוצאה הסופית היא החשובה".


אמיליוס זובאס. חוזר להרכב של אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

על המשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה: "זה משחק מול קבוצה טובה, עם הרבה מאוד שחקנים מוכשרים, בטח בחלק הקדמי. זה משחק מאוד חשוב להמשך הליגה. אחרי שחזרנו למסלול הניצחונות מול אשדוד, נצטרך לעשות תוצאה טובה גם ביום שלישי. כמו בכל מקום אחר בעולם כשהתוצאות טובות אז כמובן שזה רק משפר את האווירה. מצד שני לכולם ברור שרק אם נמשיך לעבוד קשה נוכל להמשיך לחייך. כולם כאן רעבים וזה המפתח העיקרי להצלחות".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דניאל פלשר, איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, מאוויס צ'יבוטה, דולב חזיזה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי