חשש בהפועל חיפה: "לא מוצאים תחליף הולם לפלקושצ'נקו"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הקשר צפוי לחצות את הכביש עד סוף השבוע למכבי חיפה, ובאדומים לא הצליחו למצוא שחקן שיעשה את הדרך ההפוכה. סלאבן בלופו לא מתכוונת לשחרר את גורדנה. קשוע חזר לאימונים, שמש יחתום

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה הבוקר (שלישי) לאימוניה על רקע המעבר הצפוי של הקשר מקסים פלקושצ'נקו למכבי חיפה. בתחילת השבוע שוחח בעלי המועדון הירוק עם עמיתו האדום יואב כץ והביע רצון לצרף את הקשר הצעיר באמצעות הפעלת סעיף השחרור בחוזהו שעומד על כ-420 אלף יורו. בנוסף, מכבי חיפה תוכל לחסוך 50 אלף דולר בעסקה בעקבותמעברו של גילי ורמוט מירוק לאדום אשתקד.

כץ מצידו היה מעוניין לקבל שחקן אחר מהירוקים כמחליפו של פלקושצ'נקו, אך טרם נמצא שחקן שמתאים לשני הצדדים. כפי שפרסמנו אתמול, הירוקים הבהירו כי אין בכוונתם לשחרר את שלומי אזולאי בו מעוניינת הפועל, ואילו אופיר מזרחי עליו מרקו בלבול לא בונה, אינו נמצא גם בתוכניות המקצועיות של מאמן האדומים-שחורים שרון מימר.

שחקן אחר ששמו עלה כמועמד הוא הקשר רועי גורדנה שמשחק בסלאבן בלופו מקרואטיה, אבל נציגי הקבוצה הבהירו לגורדנה כי אין כל כוונה לשחררו. "בשלב זה אנחנו לא מוציאים תחליף הולם לפלקושצ'נקו, אבל סומכים על שרון מימר שיידע להביא את הפתרונות. הפועל חיפה כבר הוכיחה יותר מפעם אחד שהמועדון נמצא מעל כל שחקן", אמר גורם במחזיקת הגביע היוצאת.

בינתיים, מי שצפוי להצטרף לקבוצה הוא החלוץ עידן שמש, ששיחק בעבר בבני סכנין, פתח את העונה בסקציה נס ציונה וכעת חוזר לליגת העל. שמש כבר התאמן עם הקבוצה ביום ראשון והיום צפוי לחתום רשמית. שחקן נוסף שחזר לאימונים הוא החלוץ הצעיר מאמון קשוע שהביע מספר פעמים את רצונו לעזוב את הקבוצה, אך שוכנע להישאר עד סיום העונה לאחר שיחה בין נציגיו של השחקן לבין יואב כץ.


פלקושצ'נקו. האדומים מתקשים למצוא מחליף (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי