בהפועל חדרה אישרו: קארצב ואלמוג יצטרפו לאחר המשחק

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אודי ציטיאט

קבוצתו של ניסו אביטן תארח הערב (שני, 21:00) את מכבי תל אביב, שתשאיל אליה את כוכביה הצעירים בתום ההתמודדות. גם חביב אוחיון עשוי להצטרף: "רוצים אותו גם לעונה הבאה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תארח הערב (שני, 21:00) את מכבי תל אביב בתקווה להפתיע את המוליכה שטרם הפסידה העונה, אבל במקביל ראשי המועדונים שומרים על הקשרים הטובים וכעת נודע לספורט1 כי מיד לאחר המשחק תושלם רשמית עסקת השאלתם של מספר כוכבים צעירים של מכבי תל אביב.

במועדון החדרתי אישרו הבוקר כי סוכמה שאילתם של עדן קארצב ואילון אלמוג והשניים יגיעו כבר מחר לאימון. כפי שפרסמנו לראשונה לפני כחודש ימים, כבר אז המאמן ניסו אביטן נפגש עם ראשי מכבי תל אביב וביקש לצרף את השניים, אך הנושא התעכב גם בשל השיחות בין מכבי תל אביב לבין בית"ר ירושלים בנושא מכירת אלמוג, עסקה שנפלה לאחר דרישת הצהובים לקבל למעלה מ-1.5 מיליון יורו בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית וגם בשל החלטתו המאוחרת של מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ בנושא קארצב.

בנוסף לשני הקשרים, בחדרה מעוניינים גם בשוער הצעיר חביב אוחיון ולאחרונה הבהירו לראשי מכבי תל אביב כי רצונם לצרף את אוחיון הוא לא רק לחצי העונה הקרובה, אלא גם לשנה הבאה. במכבי ת"א הבהירו לראשי חדרה כי השאלת אוחיון לעונה הקרובה משמעותה שהוא גם יהיה השוער הראשון ללא כל קשר לפציעתו של אוסטין אג'ידה, ובחדרה סיפרו כי הם מעוניינים ללא כל קשר. הערב צפוי לפתוח השוער השלישי עדי טבנצ'יק.


קארצב. נחשב לאחד הכישרונות הגדולים במחלקת הנוער הצהובה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי