מנואל איטורה חתם במכבי חיפה עד סיום העונה

מנואל איטורה
מנואל איטורה | מכבי חיפה, רשמי

הקשר הצ'ילאני בן ה-34 הצטרף ויחזק את הקישור האחורי של הירוקים: "מצפה לשחק במועדון הגדול הזה". בקבוצה רוצים לצרף גם מגן שמאלי. מוקדם יותר, בלבול זרק את קהת מהאימון. הקשר לא ייענש ויחזור להתאמן כבר מחר

(גודל טקסט)

רכש נוסף למכבי חיפה. המועדון הודיע היום (רביעי) רשמית על צירופו של  הקשר הצ'ילאני מנואל איטורה, שעבר הבוקר בהצלחה את הבדיקות רפואיות ולאחר מכן חתם על החוזה עד תום העונה, משם המשיך למתחם האימונים בכפר הגלים לשיחה קצרה עם המאמן, מרקו בלבול.

איטורה בן ה-34 יצטרף החל ממחר רשמי לאימוני הקבוצה. השחקן ואמר לאתר הרשמי של הירוקים: "אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה וכבר מצפה לשחק במועדון הגדול הזה". הקשר הצ'ילאני נחת אתמול בישראל שוחח בקצרה עם האוהדים שבאו לקבל אותו בשדה התעופה ואמר להם: "אני שמח להגיע לכאן ואני זקוק לכם בכל משחק".

בחיפה מבינים כי החתמתו של איטורה היא סיכון, מכיוון שמדובר בשחקן שלא נמצא בכושר משחק כאשר שותף העונה בארבעה משחקים בלבד. מאידך, ציינו במועדון כי העובדה שמדובר בהעברה חופשית ובחוזה עד לסיום העונה מנמיכה את הסיכון, במיוחד כשהצוות המקצועי התרשם מיכולתיו של השחקן.

עוד לפני שאיטורה הצטרף רשמית, נרשמה הבוקר תקרית באימון הקבוצה כשמרקו בלבול זרק את רועי קהת מהאימון, זאת לאחר שהמאמן לא אהב את התנהלותו המקצועית של הקשר והחליט להגיב בהתאם. עם זאת, מהמועודן הירוק נמסר: "מדובר באירוע חד פעמי. בצוות המקצועי ובמועדון מבהירים כי רועי קהת הוא מקצוען. קורה לעיתים שבאימון יש אמוציות. רועי צפוי לחזור לאימונים כבר מחר".


איטורה. חתם עד תום העונה (מכבי חיפה, רשמי)

בעניין אחר, הגעתו של איטורה נתנה דחיפה נוספת לקפטן שלומי אזולאי לקבל החלטה לעזוב והוא צפוי לחצות את הכביש להפועל חיפה. כעת הירוקים רוצים להתחזק גם במגן שמאלי זר, כאשר לאחרונה הוצעו מספר מועמדים לתפקיד. בחיפה יודעים כי נותר פחות משבוע לקראת סיום מועד ההעברות ולכן ההחלטה בנושא תתקבל עד סוף השבוע. אחד השמות שעלו כמועמדים הוא מגן הפועל רעננה ירדן כהן, ששיחק תחת בלבול בנבחרת הצעירה של ישראל.

במידה שיימצא מועמד מתאים, במועדון ייאלצו להקפיא את הקשר סיידובה סומא שאינו יכול לעזוב לשום קבוצה אחרת. במקביל בחיפה קיוו להיפרד גם מהבלם אליסון דוס סנטוס שלא נכלל בתוכניות של מרקו בלבול, אך בשלב זה אין אופציה רלוונטית לגביו. שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא עמית זנטי, שזוכה להתעניינות מצד של מ.ס. אשדוד, הפועל רעננה ובני סכנין.


קהת. המועדון לא יטיל עונש נוסף (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי