במכבי ת"א לא נרגעים מההדחה: "הילת הזוהר מעל איביץ' נסדקה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

בשורות האלופה הטרייה מתכוננים למשחק נגד נתניה (ראשון 20:00, ספורט1), אבל ממשיכים לעסוק בהפסד לבני יהודה: "הספסל ישב קפוא לאורך כל המשחק". הצהובים יתרכזו בלסיים את העונה ללא הפסד ליגה

(גודל טקסט)

ההדחה של מכבי תל אביב מגביע המדינה על ידי בני יהודה אינה עוברת בקלות בקריית שלום, ומקהה את הזכייה בתואר האליפות. הבעלים מיץ' גולדהאר כבר שב לקנדה, והקבוצה שמתכוננת למשחק ביום ראשון נגד מכבי נתניה (20:00, שידור ישיר בספורט1) נמצאת במוראל שפוף.

אתמול (חמישי) קיימו השחקנים ששיחקו בחצי הגמר אימון שחרור בבוקר, ושאר השחקנים קיימו אימון ערב רגיל כשההפסד לבני יהודה נמצא בתוך ראשם. השחקנים מבינים כי למרות ההישג האדיר בהחזרת תואר האליפות לקריית שלום, ההישג נסדק והעונה שהייתה אמורה להיות עונת השיא תחת המאמן ולאדן איביץ' ספגה מכה חזקה שתכאיב לאורך שמונת המשחקים שנותרו עד סיום העונה.

גורם בסביבת המועדון אמר: "נעשו טעויות רבות בהכנה למשחק, כולל ההרכב שפתח וגרם לשחקנים בקבוצה להרים גבה להחלטה של ולדימיר איביץ', שמגונן על המהלך וטען שהיה מחליט שוב אותו דבר. יהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיר את השחקנים למסלול, והילת הזוהר מעל איביץ' נסדקה מאוד כי מעכשיו תפקודו והייחוד שהביא מצריכים החזרת הקבוצה לשמור על אפס הפסדים בליגה עד הסיום".

איביץ'.
איביץ'. "טען שהיה חוזר על המהלך" (דני מרון)

גורמים נוספים לא אהבו את "מצעד הקיפוח" של ראשי המועדון לעבר שופט ה-VAR זיו אדלר ושופט המשחק אוראל גרינפלד. לכולם ברור שדבר לא יעזור, והעצבים של ראשי מכבי תל אביב מיותרים כמו הפניות של מאמני קבוצות במהלך משחק לעבר השופט הרביעי, פניות סרק של גיחוך ששוות את קליפת השום.

הקפטן שרן ייני, אשר סיפר בסיום על העצבנות לעבר חבריו, אינו מוכן להבהיר את אמירתו, אבל שחקנים בקבוצה יודעים שקיים צדק באמירתו של הקפטן ודבריו באים מכיוון של כאב אמיתי. שחקנים הגיעו ליום ההכנה בבית המלון בירושלים זחוחים, כשלאמירות המוקדמות של חלקם מול התקשורת על מחויבות והבאת שלושת התארים למועדון לא היה כיסוי על כר הדשא. מקורב לקבוצה: "לראות את הספסל יושב קפוא משריקת הפתיחה ועד לסיום, זה מראה שלא היה העונה".

מעכשיו מתחילה הספירה בקריית שלום לסיום העונה, שלמעשה כבר הסתיימה עבורה עם כתר האליפות. מעכשיו ההרכב הפותח או המסתמן כבר אינו מעניין, ואם איביץ' אמר כי שחקנים ייבחנו בהמשך לגבי העונה הבאה, האמירה פחות מרתקת כשברור שהכול עובר עכשיו להחלטת מיץ' גולדהאר שעליו לאשר תוכנית מקצועית חדשה של שינויים בקבוצה לקראת מוקדמות ליגת האלופות. לכולם בצהוב ברור שהסגל הנוכחי, אם לא ישונה, לא יצליח להעפיל לשלב הבתים.

גולדהאר. צריך לאשר תכנית חדשה (דני מרון)
גולדהאר. צריך לאשר תכנית חדשה (דני מרון)

הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' המריא אתמול לפינלנד, שם יעבור בתחילת השבוע הבא ניתוח בגיד המפשעה אשר תשבית אותו לפחות עד אוגוסט או אפילו ספטמבר, והוא לא יהיה כשיר לשחק בפתיחת העונה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי