בלבול על גרשון: "לפעמים בכדורגל אי אפשר לחכות דקה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה על החלפת הבלם במחצית הראשונה ב-2:2 נגד בני יהודה: "רציתי לעבור לקו של ארבעה וזה הוכיח את עצמו". היכולת שהציגה הקבוצה: "כלום לא עבד, זה היה רע". אבוקסיס: "אמרתי לשחקנים שיצאנו פראיירים"

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה חילצה הערב (שני) 2:2 במושבה נגד בני יהודה במשחק שנעל את המחזור ה-32 בליגת העל ושמרה על המקום השני בטבלת ליגת העל. צ'יבוטה (8) שבר בצורת, שועה (12) איזן ולא חגג, סילבטר (38, פנדל) החזיר, אבל לביא השווה (43). רמי גרשון טעה, ספג בוז והוחלף (42).

מרקו בלבול סיכם: "באנו למשחק מאוד מאוד קשה מול קבוצה שנלחמת על כרטיס לאירופה וזה היה לא פשוט. כל המשחקים בפלייאוף העליון מאוד צמודים חוץ ממכבי תל אביב שברחה לליגה. בני יהודה יריבה פיזית ומאומנת. תיקו זו תוצאה לא רעה בהתחשב באיך שהמחצית הראשונה התפתחה. בדקה האחרונה הייתה לשון (וייסמן) הזדמנות של מאה אחוז והיינו יכולים לנצח. המטרה שלנו היא לזכות בכרטיס לאירופה וכרגע אנחנו עומדים בה".

על המחצית הראשונה החלשה: "לא הגענו למשחק, כלום לא עבד. ההגנה לא עמדה טוב, לא התמודדנו עם צ'יבוטה וסילבסטר, זה היה רע מאוד ולשמחתי זה נגמר רק ב-2:2. יש הרבה דברים לשפר, אבל יש גם דברים טובים שאפשר לציין – לא נשברנו והוכחנו אופי".

על רמי גרשון שהוחלף לפני ההפסקה: "המהלך היה טקטי, רציתי לעבור לקו של ארבעה בהגנה וזה הוכיח את עצמו. זו ההחלטה שלי, היא נטו מקצועית ורציתי שמקסים ייכנס כבר במחצית הראשונה. לפעמים בכדורגל אי אפשר לחכות אפילו דקה".


"זו הייתה החלטה מקצועית נטו" (עדי אבישי)

יוסי אבוקסיס ניתח: "חבל, זה מסוג המשחקים שכולם אהבו לראות והכל סבבה, אבל אנחנו מאוכזבים מהתוצאה הסופית כי ניצחון היה מחזיר אותנו למלחמה על הכרטיס לאירופה. אני יכול להיות גאה בשחקנים שנתנו קרב אדיר מול קבוצה מצוינת".

אבוקסיס הוסיף: "אמרתי עכשיו לשחקנים בחדר ההלבשה שיצאנו פראיירים. נתנו את המחצית הכי טובה שלנו וירדנו מתוסכלים. אולי בגלל זה נרגענו בחצי השני. זה הוריד לנו את האוויר בהתקפה, למרות שבהגנה היינו טובים. הגענו לכמות מצבים אדירה. לפעמים גם מפסידים במשחקים כאלה, אז נתנחם בזה שהשגנו נקודה. מאוד רצינו לנצח ולהידבק לקבוצות שבמקומות 2-3. אם הגענו לימים שאנחנו יורדים מאוכזבים מתיקו מול מכבי חיפה אז מגיע שאפו גדול למועדון".

מה היה חסר: "ריכוז מול השער. עשינו הכל נכון והזזנו את הכדור יפה. יכול להיות שזה שלא ניצחנו זה יהיה משמעותי לקראת המשך הקרבות על אירופה, אבל אין מה לעשות. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק. אני שמח שבאנו נחושים וכמו קבוצת כדורגל אמיתית, אנחנו נראים טוב מתחילת הפלייאוף".


ירד מתוסכל. יוסי אבוקסיס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי