בית"ר ירושלים מחפשת פתרון לחוזהו של ארנסטס שטקוס

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהבירה מעדיפים לראות את איתמר ניצן ממשיך לעונה נוספת וסיכוי נמוך שהשניים ייאבקו על אפודת השוער הראשון. רק בתחילת יולי תצא הודעה רשמית על מינויו של רוני לוי. במועדון מחפשים מגן, קשר וחלוץ זרים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה בשבוע שעבר את העונה באופן רשמי והחל מהשבוע הקרוב יחל המנהל המקצועי החדש, יוסי בניון, בהכנות קונקרטיות לקראת העונה הבאה. בניון כבר החל לבחון ולבדוק אופציות של שחקנים זרים, כאשר העמדות אותן בית"ר מחפשת הן עמדת המגן השמאלי, הקשר האחורי והחלוץ, כאשר לכל שלוש המשבצות הללו, מיועדים להגיע זרים חדשים למועדון.

ארבעה זרים – אנתוני אנאן, מיחאיי וודוץ, אפונסו טיירה וז'אורז'יניו, לא ימשיכו לעונה נוספת ובגיזרת הישראלים וכפי שכבר פורסם, מלבד מאור בוזגלו וטל כחילה שלא ימשיכו, יעזבו גם עוז ראלי, שמואל שיימן וכנראה גם אור אינברום.

עוד נושא שמעסיק את ראשי המועדון הוא סוגיית עמדת השוער, כאשר נכון לעכשיו מעדיפים בצוות המקצועי לראות את איתמר ניצן ממשיך לעונה נוספת, אך תחילה יצטרכו בבית"ר למצוא פתרון לשוער הליטאי ארנסטס שטקוס, שחתם כבר בינואר על חוזה במועדון. בשלב זה הסיכויים שגם שטקוס וגם ניצן יהיו יחד בסגל ויאבקו על אפודת השוער הראשון, אינם גבוהים, ובבית"ר מחפשים קבוצה שתסכים לקלוט לשורותיה את שטקוס, שמצידו לא יסכים לוותר על החוזה הגבוה עליו חתם בבית"ר.


איתמר ניצן. בקבוצה רוצים שימשיך (אודי ציטיאט)

בכל הנוגע למינוי מאמן חדש לקבוצה, נראה שתהיינה התפתחויות רק בשבוע הבא. הסיבה: חוזהו של המאמן הנוכחי, ניר קלינגר, יסתיים באופן רשמי בראשון ביוני, ורק לאחר מכן תצא ההודעה על מינויו של רוני לוי, שכפי שפורסם בספורט1, סגר למעשה את רוב פרטי חוזהו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי