אורי גוטמן סימן את שגיא דרור, פוצ'יבה חתם לעונה נוספת

אורי גוטמן
אורי גוטמן | שלומי גבאי

חלוצה של הפועל פתח תקווה נמצא ברשימות של המאמן החדש, האמריקאי האריך חוזה. מתן אוחיון הוצע לחדרה, שערכה מסיבת סיום עונה בהיעדרו של אביטן. המועדון צפוי להכריע בעניין אג'ידה ביומיים הקרובים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
הפועל חדרה חגגה אתמול את סיום העונה באירוע שאליו הגיעו כלל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, למעט המאמן לשעבר ניסו אביטן. האחרון אמנם בחר שלא להגיע למסיבה, אך זכה לתשואות מצד יו"ר המועדון והיועץ המקצועי אורן גולן שאמר: "ניסו היה חלק בלתי רגיל מההצלחה שלנו".


מעתה, ראשי הקבוצה והמאמן החדש אורי גוטמן יעלו הילוך לקראת העונה הבאה ויתחילו בשיחות לגבי שחקנים חדשים שמועמדים לחזק את הקבוצה. גוטמן העביר מספר שמות, ביניהם חלוץ הפועל פתח תקווה שגיא דרור, שכבש העונה 10 שערי ליגה והיה השחקן הטוב בשורות המלאבסים. בנוסף, המאמן מעוניין להתחזק בבלם ומתלבט בין עמית ביטון למתן אוחיון. ביטון ששיחק העונה בבני יהודה חוזר לסגל של הפועל באר שבע ואינו צפוי לקבל שחרור, ואילו אוחיון סיים חוזה בבירת הנגב ויהפוך שחקן חופשי, אך עלותו הגבוהה עשויה למנוע הגעה שלו לחדרה.



מי שבוודאות ימשיך בעונה הבאה הוא הקשר האמריקאי ג'ורג' פוצי'בה, שחתם לעונה נוספת. פוצ'יבה בן ה-27, הגיע לחדרה בינואר ועזר לקבוצה לרשום הישג שיא והעפלה היסטורית לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה. פוצ'יבה אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להישאר בקבוצה. הגעתי בינואר והמטרות היו רק להישאר בליגה. הצלחנו לעשות הישג נפלא, הרבה מעבר לציפיות, ולשמח את האוהדים, ואני מאוד מקווה שבעונה הבאה גם הקבוצה תהיה טובה יותר וגם אני אצליח לשדרג את היכולת שלי".



יעלה ליגה? שגיא דרור בהפועל פתח תקווה (צילום: מאור אלקסלסי)
יעלה ליגה? שגיא דרור בהפועל פתח תקווה (מאור אלקסלסי)



מעבר לכך, בקבוצה ימשיכו בשיחות עם שחקני העונה האחרונה לקראת השנה הבאה וביניהם המגן מקסים גרצ'קין. האחרון נחשב לשחקן חופשי וביקש לשלש את שכרו, דבר שהכעיס את ראשי המועדון שמתכוונים להגיש לו הצעה משודרגת, אך כזו שתהיה הרבה פחות גדולה מדרישותיו של המגן. "מקסים עשה עונה נהדרת אבל הדרישות שלו מעט חצופות", אמר הבוקר גורם בחדרה. הבוקר פרסמנו שהפועל תל אביב מעוניינת בגרצ'קין, וספק אם ישאר בקבוצה. במועדון גם ממתינים להתפתחויות במכבי חיפה סביב המגן השמאלי ועדיין מקווים שהירוקים יסכימו להשאיל את יהב גורפינקל למרות שהאחרון קיבל אתמול (שני) זימון למחנה האימונים של החיפאים בחודש הבא.


נושא אחר שבו גוטמן יצטרך לטפל בו הוא סוגיית אוסטין אג'ידה. גוטמן ייפגש עם ראשי חדרה ויצטרך לקבל החלטה לגבי השוער. הניגרי אומנם סיכם את תנאיו לפני מספר שבועות, אבל זה קרה בתקופתו של אביטן ולעומתו המאמן החדש מעדיף שוער צעיר, על מנת לפנות מקום לזר בעמדה אחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי