גרצ'קין יחתום בבית"ר ירושלים, שתנסה לצרף את כהן

מקסים גרצ'קין
מקסים גרצ'קין | דני מרון

המגן שהתיר את חוזהו במכבי ת"א, סיכם עקרונית בקבוצה ונראה שחתימה היא רק עניין של זמן. קשר נבחרת ישראל שקבוצתו ירדה לליגה השלישית בגרמניה, עשוי להגיע כשחקן חופשי. המועדון הגיש תביעה נגד שלושה אוהדים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתקרבת לצרף שחקן רכש ראשון לקראת העונה הבאה, לאחר שהגיעה לסיכום עקרוני עם המגן מקסים גרצ'קין, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה. יש לציין שהדברים עדין לא סוכמו סופית ולא נחתמו, אך שני הצדדים הביעו רצון הדדי. לאחרונה הגיע גרצ'קין לסיכום עם מכבי תל אביב שהחזיקה בכרטיסו על התרת חוזהו, ולמעשה הפך לשחקן חופשי. המגן, שמחזיק בהצעות נוספות מליגת העל, שוחח עם יוסי בניון ואלי אוחנה, שמכיר אותו מהתקופה בה אימן את השחקן בנבחרת הנוער ונראה שחתימה רשמית היא רק עניין של זמן.

שמו של הקשר אלמוג כהן, עלה השבוע בשיחות של ראשי בית"ר ירושלים וכעת לאחר אינגולשטאט, קבוצתו הגרמנית של כהן, ירדה לליגה השלישית, הוא יכול להשתחרר ממנה ללא תמורה. אם יחליט לשוב ארצה, בית"ר היא אחת המועמדות הבכירות לקלוט אותו. כפי שכבר פורסם בספורט1, בשבוע הבא יוכרז רוני לוי כמאמנה החדש של הקבוצה, לאחר שכל פרטי חוזהו ותנאיו כבר סוכמו. מאחורי הקלעים, החל לוי בעבודה לקראת העונה הבאה, כאשר בית"ר תקיים באמצע חודש יולי מחנה אימון בפולין.

אמש חגגו אנשי הקבוצה בחתונתו של הקשר דן איינבינדר ובמהלך האירוע נרשמה שיחה ארוכה בין הבעלים לשעבר, אלי טביב, לבין איתי שכטר ועידן ורד, שהיו איתו ביחסים לא טובים.


אלמוג כהן. מבוקש בקבוצה מהבירה (AFP)

עוד בבית"ר ירושלים, בעקבות החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לקנוס את המועדון ב-12,000 ש"ח (לאחר ערעור שהפחית את הקנס מ-25,000 ש"ח) לאחר ששלושה מאוהדי הקבוצה פרצו לשדה המשחק במשחק נגד הפועל תל אביב, הגיש המועדון תביעה כנגד אותם אוהדים. השלושה הביעו חרטה על המעשה והתנצלו על הפגיעה במועדון ובקשו לשלם מכיסם את הקנס. בהתאם לכך המועדון החליט כי יסיר את התביעה לאחר תשלום הקנס.

בעלי הקבוצה משה חוגג אמר: "הכסף שאני משקיע במועדון מיועד לרכישת שחקנים, השקעה בנוער ותשתיות ולא לתשלום קנסות בגין התפרעות של אוהדים, אני שמח שהאוהדים לקחו אחריות ומקווה שמקרים מעין אלו לא יישנו בעתי".

"הכסף שאני משקיע במועדון מיועד לרכישת שחקנים". משה חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי