פושה וחוגי מועמדים לכפר סבא, גזל מונה לעוזר המאמן

רביד גזל
רביד גזל | הפועל כפר סבא

העולה החדשה צירפה עד כה שני שחקנים וממשיכה בניסיונות להתחזק: הצרפתי שהצטיין בהרצליה יקר מדי, שמו של חלוץ הפועל ר"ג עלה במועדון אך מבוקש גם בחדרה. שחקן נבחרת ישראל לשעבר הצטרף לצוות המקצועי

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא ממשיכים בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה בליגת העל במטרה להעביר הילוך, בעיקר לגבי החלק הקדמי. עד כה הצליחו בקבוצה להחתים שני שחקנים בלבד, המגן השמאלי נירן רוטשטיין והחלוץ מוחמד יוסף.

לספורט1 נודע שג'ורדן פושה, החלוץ שכבר שיחק בישראל במדי מכבי הרצליה, בני סכנין והפועל רעננה, הוצע לקבוצה, אך כרגע עלויותיו גבוהות עבורה. מי שעוד זוכה לגישושים הוא החלוץ רועי זיקרי, שכבר לבש את מדי כפר סבא והיה מלך שערי הליגה הלאומית ב-2017/18 אבל נכון לעכשיו בקבוצה שוללים את העניין על הפרק. במקביל צפוי לפתוח את האימונים עם הפועל תל אביב ורק לאחר מכן תתקבל הערכת מצב לגביו. גם שמו של דור חוגי עלה במועדון, כשגם הפועל חדרה עוקבת בעניינו.

בחוליית הקישור, בקבוצה מגלים עניין בקשר ששיחק בהפועל חיפה, שלומי אזולאי כשגם יעקב בריהון המבוקש במכבי נתניה, מוערך מאוד על ידי המאמן אופיר חיים, שרוצה לצרפו, כאשר בכפ"ס טוענים שאם בריהון לא יישאר בבית"ר, כפ"ס היא האופציה המועדפת עליו.


רועי זיקרי חוגג במדים הירוקים. יחזור לקבוצה מהשרון? (דני מרון)

לגבי ההגנה, בקבוצה עדיין מגלים עניין במגן אביב סולומון, כשגם שמו של בן תורג'מן עלה, אך בימים האחרונים החליטו בקבוצה לנסות ולמצוא מגן שמאלי זר, כשמספר מועמדים נבחנים. איתמר ישראלי, שוער הפועל כפר סבא בעונה החולפת ימשיך לשחק במדים הירוקים גם בעונה הבאה. מי שעשוי לעזוב הוא המגן הימני גל פורת, שבקבוצה אומנם מימשו את האופציה עליו לאחרונה, אך הוא דורש שדרוג ומחזיק במספר הצעות מהליגה הלאומית, כשגם בני יהודה בתמונה. 

בסוף השבוע שהו בקפריסין המאמן אופיר חיים, הבעלים יצחק שום והמנכ"ל משה קצב, ובימים הקרובים ינסו במועדון להשלים את תמונת הצוות המקצועי, עם מינוי מאמן כושר וגם עוזר מאמן.


אופיר חיים. בקרוב תושלם תמונת הצוות המקצועי (מאור אלקסלסי)

מאוחר יותר הערב (ראשון), הודיעה הפועל כפר סבא על מינוי של רביד גזל שפרש העונה ממשחק פעיל לתפקיד עוזר המאמן. גזל בן ה-37 שחקן נבחרת ישראל לשעבר החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של מכבי נתניה תחת ניהולו המקצועי של זאב זלצר ובקבוצה הבוגרת במועדון, אך במקביל גם שיחק במועדון ספורט טירה מליגה א' צפון.


רביד גזל
התייחס ואמר על הצטרפותו למועדון: "אני שמח להצטרף למועדון עם מסורת ועבר מרשים כמו הפועל כפר סבא. אני מאמין שצפוי לנו עתיד טוב. מחכה ומצפה לאימון הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי