אלמוג כהן על סף קבלת החלטה: "החתימה תתבצע עד ראשון"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר, שעל מועמדותו להצטרף למכבי נתניה פורסם לראשונה בספורט1, מחזיק בהצעות גם מהמבורג, האנובר והפועל באר שבע. מקורביו: "העדיפות היא להישאר בגרמניה". השחקן נפרד מאינגולשטאט ברשתות החברתיות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
לפני שבועיים נחשף לראשונה כאן באתר ספורט1 שמכבי נתניה מעוניינת להחזיר את אלמוג כהן וביום שישי האחרון פרסמנו על כך שגישושים ושיחות בין הצדדים כבר החלווכעת נראה שהקשר שסיים חוזה באינגולשטאט קרוב מאוד לקבל החלטה.


כהן, מחזיק בהצעות מהמבורג והאנובר מהליגה הגרמנית השנייה, אך מחכה לחוזה ארוך טווח – דבר אשר גורמים בנתניה טוענים שעומד על הפרק, כמו גם מתן סרט הקפטן. הקשר שוהה בחופשה פרטית וצפוי לקבל החלטה בקרוב מאוד, ככל הנראה עד אמצע השבוע.


"עד יום רביעי נדע אם הוא חוזר לארץ, למרות שהעדיפות בשלב זה היא להישאר גרמניה", הסבירו מקורביו. "אנחנו אמורים לקבל תשובות מחו"ל עד יום רביעי ובכל מקרה אלמוג יחתום עד יום ראשון במועדון בו הוא ישחק בשנים הקרובות. כרגע נראה שמכבי נתניה והפועל ב"ש הן המועמדות העיקריות בישראל".



הערב (שני) נפרד הקשר מאינגולשטאט בתום שש עונות: "לאחר פרק זמן בו חשבתי על אינגולשטאט מאז ירידת הליגה ועד היום, החלטתי להיפרד מהמועדון היקר לליבי. מועדון אשר קלט אותי והפכתי בו ממש לבן בית. מועדון אשר ראיתי בו במשך שש שנים את הצד הטוב של הכדורגל. תודה לכל אחד ואחד מהאנשים המדהימים במועדון הזה. אני מאחל בהצלחה ומאמין שעוד יחזרו למקומם הטבעי בליגה הבכירה. המון אהבה והערכה על מה שהייתם בשבילי בשש השנים האחרונות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Servus Schanzer, mein FCI-Herz blutet immer noch nach dem so bitteren Abstieg. Es war eine harte Saison und so wie ihr, habe auch ich immer 1000% für den Verein gegeben. Ich musste jetzt auch erstmal etwas Abstand gewinnen um alles zu realisieren. Nach 6 Jahren mit vielen Höhen und unvergesslichen Momenten, aber leider auch mit Tiefen fällt der Abschied umso schwerer. Vielen Dank an alle Fans, Mitarbeiter und Mitspieler für diese besondere Zeit. Ich werde euch und den FCI immer in meinem Herzen tragen und ich wünsche dem Verein nur das Beste für die Zukunft! Euer Almog #stefanbosel #Danke @dieschanzer לאחר פרק זמן בו חשבתי על אינגולשטאט מאז ירידת הליגה ועד היום ,החלטתי להיפרד מהמועדון היקר לליבי. אינגולשטאט ,מועדון אשר קלט אותי והפכתי בו ממש לבן בית. מועדון אשר ראיתי בו במשך 6 שנים את הצד הטוב של הכדורגל. תודה לכל אחד ואחד מהאנשים המדהימים במועדון הזה. אני מאחל בהצלחה ומאמין שעוד יחזרו למקומם הטבעי בליגה הבכירה המון אהבה והערכה על מה שהייתם בשבילי ב6 השנים האחרונות ❤️❤️

A post shared by Almog Cohen (@almog1988) on



כזכור, נתניה סיכמה עם בית"ר ירושלים על מעברו של עלי מוחמד, כאשר כהן, ששיחק בקבוצה בין השנים 2006-2010 ונמכר לנירנברג, מועמד להשתלב בקישור במקומו, כשגם עתידו של ניקו אולסק בספק, עם או בלי קשר לטרייד עם מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי