מנדז'ק צפוי לקבל את השחרור מפיפ"א עד יום שני

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | OZAN KOSE/AFP/Getty Images

במכבי חיפה צפויים להתבשר בימים הקרובים אם קפטן נבחרת קמרון ישוחרר לאלתר מספרטה פראג בהתאם לטענותיו על הפרת החוזה, דבר שיאפשר להם לצרפו ללא תמורה. שחר ובן דב בדרכם למחנה בהולנד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה אמורה לערוך הערב (שישי) את משחק האימון הראשון שלה לעונת 2019/20 מול מילואי אולבורג הדנית, אבל הקבוצה הודיעה אתמול כי היא מבטלת את המשחק בטענה שאין לה מספיק שחקנים כשירים. במכבי חיפה קיבלו זאת בהפתעה וכבר ציפו לערוך ניסוי כלים, במיוחד לנוכח העובדה שלמחנה יגיעו במהלך היום המנכ"ל אסף בן דב והנשיא יעקב שחר.

בכל מקרה, מכבי חיפה תערוך כבר מחר את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונה כשתפגוש את בוורן, מה שיאיץ את ההכנות למפגש מול מורה הסלובנית במוקדמות הליגה האירופית בעוד כשבועיים. בחיפה מקווים לצרף מהר ככל שניתן שחקנים זרים, כאשר גם הצוות המקצועי וגם הצוות הניהולי מבינים כי למרות יריבה שנחשבת לנוחה בסיבוב המוקדמות הראשון באירופה, עליהם להתחזק משמעותית להמשך המאבקים העונה.

במועדון אישרו את הפרסום הראשון בספורט1 על כך שישנם מגעים עם הקשר הקולומביאני באלדומרו פרלאסה שגם ניהל מו"מ עם הפועל באר שבע, אולם נראה שהוא בסופו של דבר יבחר להישאר בקולומביה ויעבור לקבוצת הפאר אתלטיקו נסיונל – גם בשל פערים במו"מ בין נציגיו לבין אנשי מכבי חיפה.

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק. האחרון משחק כעת באליפות אפריקה, אבל ממתין לתשובה מפיפ"א לגבי התרת חוזהו מספרטה פראג. בסביבתו של השחקן בטוחים כי הוא יהפוך לשחקן חופשי והתשובה צפויה להגיע עד יום שני הקרוב. סוכנו של השחקן גד כהן כבר אישר בפני ספורט1 כי אם יהפוך לשחקן חופשי, הוא צפוי להישאר במכבי חיפה. בימים אלה גם ממתינים בכרמל לתשובתו של גל אלברמן, שנפגש אתמול עם יעקב שחר והוצע לו להצטרף לצוות המקצועי של מרקו בלבול.


במועדון אישרו מו"מ, אך נראה שהוא יישאר בקולומביה (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי