באר שבע סיימה את מחנה האימונים עם 2:2 נגד שצ'צ'ין

רמזי ספורי
רמזי ספורי | הפועל באר שבע, רשמי

שערים מאוחרים של מרואן קבהא (74) ואורן ביטון (86) מנעו הפסד ראשון בהכנה לקבוצתו של ברק בכר, שתקווה להשתפר לקראת המפגש עם לאצ'י במוקדמות הליגה האירופית

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה הערב (רביעי) את המשחק השלישי והאחרון במחנה האימונים שלה בפולין עם תיקו 2:2 נגד פוגון שצ'צ'ין המקומית. לאחר ניצחון 0:3 על לכיה גדנסקותיקו נגד אולימפיאקוס בתוצאה זהה לזו של היום, חניכיו של ברק בכר לא הציגו יכולת מרשימה ויקוו להשתפר לקראת המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית, נגד לאצ'י האלבנית בעוד שמונה ימים.

לאחר 51 דקות של משחק, הקבוצה מבירת הנגב ירדה לפיגור שני שערים נגד היריבה הפולנית, אבל שערים מאוחרים של מרואן קבהא בדקה ה-74 ואורן ביטון בדקה ה-86 מנעו את ההפסד הראשון במשחקי ההכנה וסיפקו סיומת מעט חיובית יותר למחנה האימונים.

בבאר שבע מעודדים מהיכולת שמציגים שחקני החלק הקדמי, בדגש על החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שממשיך להיות חד ובישל הערב את השער הראשון לאחר שפרץ על פני חצי מגרש. בקבוצה מקווים כי בעונה הקרובה האסלביינק יפרע את השטרות ויוכיח כי הסכום הגדול ששולם עליו בעונה שעברה היה מוצדק.

מבין השחקנים החדשים, ארנסטס שטקוס, שון גולדברג, דוד קלטינס, עדן שמיר, רמזי ספורי וג'ימי מרין הם אלה שפתחו בהרכב. הבלם חתם עבד אלחמיד, שלא מרוצה ממעמדו והוזכר באלופת סקוטלנד סלטיק כמועמד לחיזוק, לא נמנה בין ה-11 שפתחו את המשחק בקבוצה הדרומית.

יצטרכו להרים את הרמה לקראת לאצ'י. ברק בכר והצוות המקצועי של ב
יצטרכו להרים את הרמה לקראת לאצ'י. ברק בכר והצוות המקצועי של ב"ש (חיים זלקאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי