חוזר לתמונה? דלמאו לא ייצא למחנה האימונים של הראקלס

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | טוויטר

בהולנד מדווחים כי החלוץ לא המריא למחנה האימונים בגרמניה וקבוצתו החתימה שחקן התקפה, המשא ומתן עם מכבי ת"א עשוי להתחדש. גולדהאר הגיע למחנה במירלו, גם שוינפלד וניקוליץ' הצטרפו

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב החלה הבוקר (שני) את מחנה האימון שלה במירלו שבהולנד. אמש נחתה הקבוצה בבריסל שבבלגיה ומשם עשתה את הדרך באוטובוס למתחם האימונים במירלו, שם תשהה בשמונת הימים הקרובים. במהלך המחנה תקיים האלופה הישראלית שלושה משחקי אימון, כשהראשון שבהם כבר מחר נגד יוניון סנט ג'ילואה מהליגה הבלגית השנייה. בחמישי היא תפגוש את אלופת בלגיה גנק וביום ראשון תנעל את המחנה במשחק נגד ספרטה רוטרדם. כל המשחקים ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1.


החלוץ ארון שויינפלד הצטרף במהלך היום לחבריו בהולנד, לאחר שקיבל מראשי המועדון אישור מיוחד להגיע לגמר מונדיאל הנשים בליון שבצרפת וללוות את בת זוגו אביגיל דאלקמפר, שפתחה בהרכב ושיחקה 90 דקות במדי נבחרת ארצות הברית שזכתה בגביע לאחר ניצחון 0:2 על הולנד. "אין לי מילים לתאר עד כמה אני גאה בך", כתב שויינפלד בחשבון האינסטגרם שלו, כשהוא מעלה תמונות משותפות שלו ושל זוגתו חוגגים במהלך הלילה את הניצחון הגדול של בנות ארה"ב.


למחנה הגיע במהלך היום גם בעלי המועדון, מיץ' גולדהאר שיצפה בקרוב בהכנות הקבוצה לעונה החדשה וכן במשחקי האימון הקרובים.



גולדהאר במחנה האימונים במירלו (האתר הרשמי)


החלוץ הספרדי אדיראן דלמאו, שהמשא ומתן עם קבוצתו הראקלס ההולנדית פוצץ בשל פערים כספיים, עשוי לחזור לרשימת האופציות של מכבי ת"א. בהולנד מדווחים כי דלמאו לא יצא למחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה, וייתכן שזוהי התחלה של מהלך בסופו יעזוב את המועדון. בנוסף, הראקלס החתימה חלוץ בלגי בשם סייריאל דסר, מה שכנראה ישפיע על היחסים בין שני הצדדים. כרגע באלופה הישראלית לא מתכוונים לבצע צעדים בנושא, אך הדברים כאמור עשויים להשתנות בהתאם לדרישות של הקבוצה ההולנדית.


בינתיים, בצוות המקצועי ממשיכים לחפש חלוץ זר לחיזוק החלק ההתקפי. אמש פורסם בטורקיה שהצהובים הגישו הצעה לחלוץ טורקי-גרמני, סרדר דורסון, שחקנה של דארמשטאט מהליגה השנייה בגרמניה. השחקן עצמו אישר לספורט1 את הדיווחים בטורקיה ואמר: "מכבי תל אביב אכן פנתה אליי, עדין לא קיבלתי החלטה, אבל יש אפשרות שזה יקרה". במקביל נודע כי דורסון מחזיק גם בהצעה מאנטליספור הטורקית, ובסביבתו טוענים שיש לו גם הצעות נוספות מהליגה השנייה בגרמניה.



סרדאר דורסון.
סרדאר דורסון. "יש אפשרות שזה יקרה" (Alexander Scheuber/Bongarts/Getty Images)


מי שהגיע עם הצהובים למחנה במירלו הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שנמצא בעיצומו של הליך שיקום לאחר שעבר לפני חודש וחצי ניתוח בגיד המפשעה. בשלב זה לא ברור מתי יוכל לעמוד ניקוליץ' לרשות הצוות המקצועי, ובמכבי אף שקלו להקפיא את כרטיסו כדי לפנות מקום לזר נוסף, אולם עד כה טרם התקבלה החלטה סופית בנושא.


בקבוצה מקווים למצוא פתרונות למחלוקות שעוד נותרו עם המגן אלי דסה, במטרה לנסות ולצרפו עוד במהלך המחנה הנוכחי. כפי שפורסם בספורט1, דסה לא המריא עם הקבוצה להולנד, ויש עדיין מספר סעיפים שלא סוכמו בחוזה החדש שהציעה לו מכבי תל אביב.


בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה ששני הקשרים מופלח שלאעטה ואייל חן, בוגרי מחלקת הנוער ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער ומשחקים גם במדי נבחרות הנוער של ישראל, חתמו על הארכת חוזים במועדון.



(צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי