עאבד מסרב לעזוב וצפוי לשבת ביציע, אביטן ישוחח עם דגני

אוראל דגני
אוראל דגני | יוני אריאלי

החלוץ ביקש שדרוג בשכר כדי לעבור להפועל חדרה כחלק מעסקת לוסיו ולמעשה ברצונו להישאר בהפועל ת"א, שמאיימת שלא להכליל אותו בסגל באף משחק. המאמן יבהיר לבלם שהוא דורש לדעת אם בכוונתו להישאר או לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לנסות להגיע עם הפועל חדרה להבנות על רכישת החלוץ הברזילאי לוסיו. אחרי שהצדדים נפגשו אתמול (רביעי) ולא הגיעו להסכמות, האדומים עדיין משוכנעים שבסופו של דבר יצליחו להגיע למתווה שירצה את כל הצדדים ויוביל להעברת מי שכבש 13 שערים בעונה הבאה תחת ניסו אביטן בחדרה.

כפי שפרסמנו אתמול, הפועל תל אביב הציעה לחדרה מספר שחקנים בתמורה ללוסיו, אולם המאמן אורי גוטמן סירב לכך והמו"מ יימשך. "כולם מבינים שלוסיו רוצה לשחק בהפועל ת"א, גם בחדרה יודעים את זה. מו"מ הוא דבר לגיטימי ואין שום דד ליין. אנחנו רוצים את לוסיו על המטוס למחנה האימונים בפולין וגם אם זה יקרה אחרי, לא קרה כלום".

בהמשך ישיר לכך, אביטן החליט לקחת איתו למחנה האימונים את רועי זיקרי, מוטי ברשצקי ואז כהן ורק עם החזרה מפולין תתקבל החלטה לגבי עתידם במועדון. בניגוד אליהם, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, החלוץ אחמד עאבד יישאר בארץ ולמרות זאת הבהיר פעם אחר פעם שאין בכוונתו לעזוב. עאבד מוכן להישאר ולנסות להוכיח שמקומו בסגל, על אף שראשי האדומים מתכוונים להושיבו ביציע לכל אורך העונה אם יתעקש להישאר.


עאבד. יישב ביציע אם יסרב לעזוב (אודי ציטיאט)

בשלב זה עאבד אינו מוכן לעזוב לאף קבוצה בישראל ונראה כי 30 הדקות שקיבל בהפסד נגד הפועל קטמון היו האחרונות שלו בקבוצה. הוא הגיע כזכור תחת קובי רפואה והוא משתכר כ-175 אלף יורו בעונה. עאבד לא הסכים לעבור לחדרה כחלק מטרייד אפשרי על לוסיו בטענה שמעבר למועדון קטן יותר מחייב פיצוי ושדרוג שכרו. יש לציין שלפולין לא יטוסו גם עבדי פראחת, יונתן לוי ומספר שחקנים צעירים שיקבעו עד מחר.

בנוסף, בהפועל תל אביב ממתינים להחלטת הקבוצה הרוסית אורנבורג בנושא הבלם אדי גוטליב. גורם במועדון אמר היום: "הם הציעו 300 אלף יורו, אבל הפערים שנראים גבוהים יכולים להגיע בימים הקרובים למכירת גוטליב, כך שהוא יזכה להגשים את חלומו". בצוות המקצועי בודקים שמות של בלמים זרים למקרה שגוטליב יעזוב וגם שמו של שיר צדק נמצא חזק על המדף של אביטן. בנוגע לקפטן וחברו של גוטליב למרכז ההגנה, אביטן אמור לקיים שיחה לפני היציאה לפולין עם אוראל דגני כדי להבהיר לו שהוא בונה עליו כשחקן מרכזי ויבקש הבהרות מדגני אם הוא מתכוון להפעיל את סעיפי השחרור לאירופה או בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי