אזולאי: "בית"ר מתחברת, מרגיש שאנחנו רצים ביחד כמה שנים"

שלומי אזולאי, גדי קינדה
שלומי אזולאי, גדי קינדה | דני מרון

החלוץ דיבר אחרי ה-1:4 על ביטוביה ביטוב במשחק ההכנה הראשון במחנה בפולין: "היריבה לא ויתרה לנו לשנייה, הרגשנו את זה על הגוף שלנו". צפו במיכאל אוחנה מחקה את הזמר איציק קלה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
לעיני הבעלים משה חוגג, בית"ר ירושלים פתחה הערב (שני) את מחנה האימונים בפולין ברגל ימין כשהביסה 1:4 את ביטוביה ביטוב משערים של מיכאל אוחנה, גדי קינדה, אור זהבי ופרדי פלומיין.


"המשחק לא היה קל כמו שחושבים", אמר בסיום חלוץ הרכש שלומי אזולאי. "אמנם התוצאה גבוהה, אבל הדרך לא הייתה קלה. הבנתי שהפולנים ירדו לליגה השלישית, אבל הם לא עשו לנו חיים לא קלים והתייחסו למשחק ברצינות. הרגשנו את זה על הגוף שלנו, הם לא ויתרו לנו אפילו לשנייה".


אזולאי הוסיף: "זה נראה הרבה יותר טוב מאשר משחקים קודמים. בית"ר ירושלים מתחברת מבחינה חברתית ומקצועית והאווירה פה היא של קבוצה שרצה ביחד כמה שנים. כל שחקן חדש שמצטרף מתקבל כאן בברכה ואני באופן אישי מרגיש שאני פה כמה שנים טובות.


"כמו שאומרים 'ואהבת לרעך כמוך', אז זה בא לידי ביטוי בבית"ר ירושלים בכל יום ובכל שעה. האווירה באמת טובה ואני מאמין שאנחנו נלך ונשתפר לקראת המשחקים הקרובים. יש למה לצפות", סיכם אזולאי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כשמיכאל אוחנה עושה איציק קלה כמו ירושלמי אמיתי , מה הדירוג שלכם לביצוע? @michaelohana11

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי