שחקנים בבית"ר: "חוששים שהמאבק בלה פמיליה יפגע בהכנות"

משה חוגג
משה חוגג | אודי ציטיאט

עד עכשיו הם התעלמו, אך ההודעה של חוגג אמש גרמה לשחקנים לחשוב שהצוות המקצועי צריך להתערב. גורם בקבוצה: "אם הארגון רוצה משהו - הוא יודע לאן לפנות. שחקן מוסלמי? לוי ובניון מקבלים רק החלטות מקצועיות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עד אתמול נראה היה שהתכתובות בין משה חוגג לאוהדי בית"ר ירושלים עדיין לא הצליחו להוציא אף אחד במועדון מהכלים. חוגג נלחם בגזענות, ארגון לה פמיליה שיתף פעולה ומאוחר יותר הודיע כי הוא מתנתק מהנהלת בית"ר ירושלים אך מעודד את עלי מוחמד, אבל מאחורי המאבק הממושך הזה עומדים גם שחקני בית"ר ירושלים, שאתמול החליטו לראשונה להתייחס לעניין הזה.

"אין ספק שהגישה של חוגג נכונה. כל השחקנים כאן חושבים כמוהו, אבל יש כאן חשש אמיתי שאם המאבק יתעצם זה יפגע בהכנות שלנו לפתיחת העונה", אמר שחקן בכיר בקבוצה אתמול, "אף אחד בצוות המקצועי לא דיבר איתנו על הנושא הזה, אבל אם זה ימשיך בקצב הזה, גם הוא יצטרך להתערב".

בהנהלת בית"ר, לעומת זאת, הביעו דווקא סיפוק רב מההודעה של חוגג. הבעלים לא שיתף את מקורביו בהחלטה להוציא את ההודעה ופרט לייעוץ תקשורתי שלקח בנושא, הוא החליט לשמור על הדבר בסוד וכעת הוא מתכנן להימנע מפוסטים נוספים בימים הקרובים.


משה חוגג וגיא ישראלי. מסיבת העיתונאים המשותפת לא החזיקה מעמד (אודי ציטיאט)

גורם במועדון אמר אתמול: "ברגע שהוחלט לקחת צעד קדימה במאבק ולה פמיליה לקחו חלק במסיבת העיתונאים, אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. אם מישהו חשב שיוכל לקחת כאן החלטות הוא טועה. הם ארגון אוהדים, אבל מי שמקבל את ההחלטות זה אנחנו". בבית"ר רמזו למחלוקת סביב נושא אביזרי העידוד. האוהדים טוענים כי נמנע מהם להחזיק את אביזרי העידוד במגרש או למכור מוצרי עידוד לפני משחקים. בבית"ר בטוחים כי "אם הם רוצים לבקש משהו, הם יודעים לאן לפנות".

חוגג הודה אתמול, בפוסט שפרסם, כי נושא הדת לא יהיה שיקול בבחירת שחקן. כפי שפורסם כאן השבוע, הצוות המקצועי בחן אפשרות לצרף בלם זר ממוצא מוסלמי, אך לטענת מקורב לעסקה העניין הזה לא יצא לפועל משום שלא התאים מקצועית. "חוגג יכל להתעלם מכך, אבל הוא בחר שלא והחליט להיכנס לנושא הזה. זה רק מחזק את הטענה שרוני ויוסי מקבלים רק החלטות מקצועיות. אם יהיה בלם זר ממוצא מסוים והקומץ לא ירצה אותו? הוא יהיה כאן. ושום מחאה לא תעזור", אמר גורם בקבוצה.

בנושא המקצועי, עידן ורד ינסה להתאמן בתוך שבוע, אך עדיין לא ברור מתי יחזור לאימונים מלאים וכמה זמן בדיוק ייעדר. טל בן חיים ייעדר כשבוע ולא ייקח חלק במשחק מחר מול הפועל רעננה במחזור השני בגביע הטוטו.


עידן ורד. ינסה להתאמן השבוע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי