הפועל חיפה תדרוש מתמאש פיצוי בגובה 100 אלף ש"ח

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

הבלם כבר מתאמן באסטרה ג'ורג'ו, קבוצתו של דודי תירם, ויצטרך לשלם בעצמו. הקבוצה תחפש מחליף. ארגון השחקנים המליץ לרועי שוקרני וחן דילמוני לפנות לבית הדין לעבודה. וולשמן ינחת עד סוף השבוע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הסאגה שהעסיקה את הפועל חיפה במהלך כמעט כל הקיץ צפויה להסתיים. הקבוצה תודיע רשמית בימים הקרובים על עזיבתו של הבלם גבריאל תמאש, לאחר שניסיונותיו של הבעלים יואב כץ לפשר בינו לבין הצוות המקצועי ולשכנעו להישאר – לא צלחו. הבעלים הבהיר כי ידרוש פיצוי בגובה מאה אלף שקל, סכום שהרומני, שמתאמן כבר בקבוצת אסטרה ג'ורג'ו של דודי תירם – צפוי לשלם בעצמו. "כבר אחרי שנגמרו לו עבודות השירות ותמאש יצא לרומניה היה ברור שהוא לא רוצה לחזור. הוא עשה הכל כדי לא להיות כאן", אמר אחד ממקורביו.

בצוות המקצועי רוצים למצוא מחליף ראוי בהקדם האפשרי, כאשר בראש הרשימה נמצא שיר צדק מהפועל באר שבע ומועמד נוסף הוא מתן בלטקסה ממכבי תל אביב.

עוד בהפועל חיפה, בקבוצה הופתעו אתמול (שני) מהסאגה שהתפתחה לאחר שהודיעו למגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני שהם לא בתוכניות של הפועל חיפה. במועדון הודיעו לשניים כי יצטרכו להתאמן בנפרד משאר הקבוצה. שניהם זעמו על המהלך וטענו כי מדובר במהלך לא חוקי כשגם ארגון השחקנים התערב בכך ואף העמיד לשניים עורך דין. מעבר לכך, חלק מגורמים בארגון השחקנים אף המליצו לשחקנים לפנות לבית הדין לעבודה בטענה לפגיעה בחופש העיסוק.

חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג
דילמוני ושוקרני (הפועל חיפה, רשמי)

במקביל, ראשי הארגון פנו לאנשי הפועל חיפה במטרה להגיע להסדר עוד לפני ההתערבות המשפטית. הבעלים יואב כץ גם כן הופתע מההתנהלות של שני השחקנים ואמר: "אני לא מעורב בכל הסוגייה ואבחן את הנושא. הודענו גם לדילמוני וגם לשוקרני כבר בחודש ינואר שעבר לחפש קבוצה, כאשר שוקרני אף הושאל להפועל עכו. ציפינו מהם שימצאו קבוצה חדשה וזה לא קרה עד עכשיו".

בנושא אחר, השחקנים של חיים סילבס יזכו היום למנוחה וכבר מחר (רביעי) יגבירו את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל קריית שמונה ביום ראשון הקרוב במחזור השני בגביע הטוטו. מי שצפוי לנחות בישראל עד סוף השבוע הוא החלוץ הקנדי, אמרי וולשמן, שחתם בקבוצה כבר לפני חודש אך היה תחת חוזה עד סוף חודש יוליי וכעת יצטרף לקבוצה של חיים סילבס.


וולשמן. יצטרף חודש לאחר שחתם (הפועל חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי