לירוי צעירי יתחיל להתאמן בהפועל כפ"ס ועשוי לחתום

לירוי צעירי
לירוי צעירי | דני מרון

הקשר ששיחק בבית"ר ירושלים ובק"ש אשתקד יגיע להתרשמות הדדית, אביב סולומון צפוי להצטרף ובנוסף מחפשים בשרון קשר אחורי זר. נועם גמון סובל מנקע בקרסול, רוטשטיין לאחר ה-2:2 נגד חדרה: "האדום שינה את המשחק"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא יצאו מעודדים מתוצאת ה-2:2 במשחק הבכורה בגביע הטוטו מול הפועל חדרה, מכיוון שהקבוצה של אופיר חיים הוכיחה שגם בסגל ללא שמות נוצצים, היא מסוגלת לשחק כדורגל חיובי וכמעט לנצח – ספגה עמוק בתווך הדקה ה-90 מראשו של לוסיו, שגזל ממנה ניצחון ועוד בחיסרון מספרי מעל 40 דקות.

הקפטן עומר פדידה בלט עם שער ובישול ובנוסף אליו זכה למחמאות בלם הרכש, סודיק אטנדה, שהציג משחק טוב בממרכז ההגנה. המגן הימני נועם גמון, שנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה, ספג חבלה בקרסולו וההערכה הראשונית מדברת על נקע, כשגמון התקשה לדרוך על רגלו ונעזר בחבריו ביציאה מהאצטדיון. הקשר צפוי לעבור צילום, כשאם מדובר בנקע, זמן ההחלמה צפוי להיות בין שבועיים לארבעה שבועות. גם הקשר יהב אפריאט סובל מפגיעה באיזור המפשעה וצפוי להיבדק בימים הקרובים.

כעת יתמקדו בכפר סבא בניסיון לצרף קשר אחורי זר, אך במקביל ניסו לסכם במועדון גם עם קשר ישראלי נוסף ולספורט1 נודע שמי שעשוי לחתום בקבוצה הוא הקשר לירוי צעירי, שמנהל שיחות עם ראשי המועדון וגם יחל להתאמן בקבוצה. צעירי החל את העונה שעברה בבית"ר ירושלים ובמהלכה עבר לעירוני קריית שמונה ובכפ"ס משוכנעים ביכולתו המקצועית ומעוניינים שיצטרף, אולם קודם כל הצדדים יתרשמו זה מזה במשך מספר ימים.


צפוי להצטרף אחרי קיץ ארוך. סולומון (אריאל שלום)

בנוסף, מי שצפוי לחתום בימים הקרובים הוא המגן השמאלי אביב סולומון, שעל מועמדותו פרסמנו כאן באתר. סולומון כבר סיכם בקבוצה בתחילת הקיץ, אלא שאז החל להיבחן במכבי נתניה ובהפועל חדרה וכעת, בעודו מתאמן עם הקבוצה מהשרון בימים האחרונים, הוא גם צפוי להצטרף.

על ה-2:2 הדרמטי אמר נירן רוטשטיין: "זו הרגשה מאכזבת לאבד את הניצחון בדקות האחרונות, במיוחד שבמשך 45 דקות עמדנו טוב בעשרה שחקנים. אנחנו בסה"כ מרוצים וממשיכים קדימה".  על טעויות השיפוט: "אנחנו מרגישים מקופחים. האדום שינה את מהלך המשחק".

הסגל היחסית אלמוני: "הוכחנו שאנחנו מסוגלים לתת פייט. זה שלשחקנים פה אין ניסיון בליגת העל, זה לא אומר שזה יהווה בעיה. אנחנו קבוצה שתעבוד קשה ויהיה קשה לשחק נגדה. אנחנו רוצים לסיים במקום כמה שיותר גבוה, אבל אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי. לא הפתענו את עצמנו היום כי כך נראינו גם בהכנה".


הרצון שלו לבסס את מעמדו בליגת העל:
"אני מצפה השנה לעשות את קפיצת המדרגה ולהיות שחקן מוביל. אני רוצה שנעשה עונה טובה אישית וקבוצתית".


רוטשטיין (מימין). "מצפה להיות שחקן מוביל" (הפועל כפר סבא)

גם המאמן אופיר חיים צא שבע רצון מהמשחק הרשמי הראשון: "ניצחון היה נותן לנו בוסט לביטחון, אבל אני שואב ביטחון מהמשחק שלנו. עד האדום היינו יותר טובים וגם אחרי זה הצלחנו להוביל. השחקנים היו קצת עייפים. בסופו של דבר אני מרוצה. אני לוקח המון נקודות חיוביות. הקבוצה הייתה מאורגנת ומסודרת וזה חשוב, אבל יחד עם זאת נצטרך לעבוד על הרבה דברים. אסור לנו גם בעשרה שחקנים לספוג בתוספת הזמן".

על טעויות השיפוט: "עם עובדות אי אפשר להתווכח – אני אראה בטלוויזיה. אני לא רוצה להתייחס לשיפוט כי זה לא המקום שלי. יש מי שיבקר אותו. אני מתרכז בקבוצה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי