בבית"ר מרוצים: "העונה הזאת תקום ותיפול על איכות הבלם"

דיוגו ורדאסקה
דיוגו ורדאסקה | Alex Livesey/Getty Images

ורדסקה ינחת היום, חוגג ישלם את הסכום אותו ייעד מראש. "בלמים בסגנון הזה הצליחו בישראל", אמרו בקבוצה, "הבאנו את האיש הנכון". המועדון לטיירה: תוכל להתאמן, עד החלק הטקטי. ז'אורז'יניו נשלח לחדר הכושר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי תקופה ארוכה בה חיפשה בלם, בבית"ר ירושלים סיפרו אתמול (רביעי) כי הגעתו של דיוגו ורדסקה התאפשרה על רקע פיצוץ משא ומתן עם שני מועמדים אחרים. יוסי בניון, שעקב אחרי הבלם וקיבל אור ירוק מרוני לוי לקדם את המשא ומתן עמו, זכה לאחרונה למחמאות על מסע הרכש שעשה הקיץ.

בשורה התחתונה – בית"ר השיגה את מה שרצתה: בלם ששיחק בליגה השנייה בספרד, הליגה העיקרית בה מיקד הצוות המקצועי את החיפושים שלו. "רוב הבלמים שהגיעו לכאן בשנים האחרונות מהליגה השניה בספרד הצליחו. יש משהו דומה מבחינת התרבות, למרות שצריך לזכור שוורדסקה נולד בפורטוגל. עשינו בדיקות מעמיקות לגביו. על הנייר, החיבור הזה אמור להצליח", אמרו בקבוצה. אחד השחקנים היה נחרץ יותר כשהוסיף: "העונה הזאת תקום ותיפול על איכות הבלם. אין לנו ספק שהביאו את האיש הנכון".

בתקשורת הספרדית פחות מהללים את הבלם. שם מדווחים כי בסראגוסה ניסו להיפטר ממנו כבר בתום העונה שעברה. כפי שפורסם כבר אתמול, הבלם עצמו נרכש תמורת 300 אלף יורו וירוויח את הסכום אותו ייעד משה חוגג לבלם מלכתחילה – 250 אלף יורו. במכבי חיפה, כך מדווחים מקורבים למועדון, העדיפו להתחזק בבלם אחר ועד כה לא מצאו שחקן כזה. כעת, טל בן חיים ואור זהבי יצטרכו להילחם על מקומם בהרכב ואנטואן קונטה יחזור להתחרות עם שי קוסטנטין, אחרי שעד כה שימש בעיקר כאלטרנטיבה לבעיות במרכז ההגנה. כעת ינסו בקבוצה לצרף גם מגן שמאלי.

אפונסו טיירה. עדיין לא מצא קבוצה חדשה (דני מרון)
אפונסו טיירה. עדיין לא מצא קבוצה חדשה (דני מרון)

בנושא אחר, בבית"ר הבהירו לאפונסו טיירה כי הוא יוכל לקחת חלק באימוני הקבוצה, אך הוא יתאמן בנפרד בחלק הטקטי ובמשחקונים. כפי שפורסם כאן באתר, בבית"ר הבהירו לטיירה עוד לפני מספר שבועות כי שוקלים לאפשר לו להתאמן בנפרד מהקבוצה אם לא ימצא קבוצה עד פתיחת העונה. ההחלטה התקבלה אתמול, רגע לפני המחזור הראשון שייערך בעוד שלושה ימים. גם ז'אורז'יניו התבקש להתאמן בנפרד, אבל בחדר הכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי