דיוגו ורדסקה עבר בבקרה, אפונסו טיירה הוקפא רשמית

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר שלא נמצא בתוכניות קיבל הודעה כי כרטיסו לא בשימוש והפורטוגלי נרשם במקומו. טל בן חיים ייכלל בסגל נגד ב"ש. וגם: כיצד האוהדים יכולים להגיע למשחק?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בית"ר ירושלים הקפיאה את כרטיסו של הקשר אפונסו טיירה ורשמה במקומו את הבלם דיוגו ורדסקה.

כפי שפרסמנו בחודש שעבר, הקשר הפורטוגלי הוא זה שהוקפא, ולא ז'אורז'יניו. ההחלטה הזאת התקבלה משום שהקשר הברזילאי פצוע, בעוד שהפורטוגלי, שלא נכלל מלכתחילה בתכניות, הבטיח לראשי המועדון שאם ייצא למחנה יעזוב עד תחילת העונה. כזכור, ללא קשר להחלטה שקיבלה כי יוקפא, אתמול פרסמנו כי טיירה קיבל מסר מהנהלת בית"ר לפיו יוקפא ביממה הקרובה.

ללא קשר לבלם הפורטוגלי, טל בן חיים ייכלל בסגל למשחק היום לאחר שהשלים שני אימונים מלאים. שחקני הקבוצה הגיעו לבית וגן, ומשם יצאו בצורה מרוכזת לאחר ארוחת צהריים לבית מלון, בו ישהו עד להגעה למגרש. מוני ברוש, מנכ"ל בית"ר ירושלים, אמר לקראת פתיחת העונה: "אנחנו מייצרים פיילוט חדש לאוהדים, ואני קורא לכם להגיע וליהנות מכל הטוב שאנחנו מציעים. איפור בחינם, משאיות אוכל, יהודה קיסר על הגיטרה, והפנינג פתיחת עונה לפני הכניסה ליציע. עבדנו בשבועות האחרונים סביב השעון כדי לנסות ולפתור חלק מהבעיות. יש הסעות, יש רכבת, רק שנו את ההרגלים".

אוהדי בית"ר ירושלים יחנו את רכבם בחניוני הר הרצל (כולל חניון הרכבת הקלה), חניון בייט, חניון הדסה עין כרם, חניון תחנת הדלק (אורה) ובית הלוחם (לכל אלה יופעל מערך שאטלים). חניון גט"י מלחה – מיועד למנויים ועיתונאים בלבד. אוהדי הפועל ב"ש יחנו בחניון עין יעל וחניון גן החיות התנכ"י התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי