סילבס: "יכולים לנצח בדרבי". בלילתי הודה: "לא ניסיתי להבקיע"

אלי בלילתי, חיים סילבס
אלי בלילתי, חיים סילבס | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-0:1 על הפועל כפר סבא במחזור הפתיחה: "מאושר מהנקודות". המגן שהבקיע שער ניצחון מקרי: "מודה לכולם על האמון, הפנים למשחק נגד מכבי חיפה". אופיר חיים: "ברור שאני מאוכזב"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה החלה הערב (ראשון) את עונת 2019/20 ברגל ימין עם 0:1 בחוץ על הפועל כפר סבא משער של המגן אלי בלילתי, שניסה להגביה אך מצא את החיבורים והכריע את המשחק בדקה ה-74.

"לא ניסיתי להבקיע, אבל אני שמח שהכדור שלי מצא את הרשת", הודה בלילתי המאושר בסיום. "היינו מעט עייפים בגלל גביע הטוטו, אך אני שמח שבסופו של דבר ניצחנו ומודה לבעלים יואב כץ ולמאמן חיים סילבס על האמון בי. הפנים שלנו כבר לדרבי החיפאי במחזור הבא, נתכונן כמו שצריך ונגיע כמו שצריך".

חיים סילבס סיכם: "כפר סבא קבוצה טובה ששיחקה כדורגל טוב ומגיעות לה מחמאות על כך. יצאנו במזל מהחצי הראשון. בחצי השני עשינו כמה שינויים והשתלטנו על המשחק. הבקענו אמנם במזל, אבל כשמנסים גם מצליחים. זה היה ניצחון קשה ואני מאושר מהנקודות".

על הדרבי החיפאי: "ראיתי שגם מכבי חיפה סבלה נגד הפועל רעננה אתמול. כל משחק שונה מקודמו. נגיע מוכנים, נילחם וכמובן שאני מאמין שאנחנו יכולים לנצח ואני בטוח שאנחנו ניתן פייט".

המאמן המפסיד אופיר חיים ניתח: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. קבוצה נחמדה? זה לא מה שאני רוצה שנהיה ובוודאי שיש תחושת פספוס. שיחקנו כדורגל התקפי וטוב, אבל רצינו להתחיל עם ניצחון וזה מאכזב. היינו טובים מהפועל חיפה ונצטרך להמשיך בדרך הזו בשביל לקחת נקודות".


הכריע את המשחק. אלי בלילתי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי