סילבס הדף את הביקורות: "הפועל חיפה היא לא ברצלונה"

אלי בלילתי, חיים סילבס
אלי בלילתי, חיים סילבס | עדי אבישי

אחרי שגירד 0:1 בחוץ על כפ"ס במחזור הפתיחה, המאמן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לניצחון הדחוק: "אי אפשר להמעיט בערכה של אף קבוצה". וגם: הסגל שעומד לרשותו והדרבי נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

"ברגע שהפועל חיפה מנצחת, היא צריכה להיות מרוצה ומאושרת מכך. הפועל חיפה היא לא ברצלונה ואי אפשר להמעיט בערכה של אף קבוצה", כך הבהיר הערב (שני) המאמן חיים סילבס בתוכנית הספורט של 103FM, לאחר שספג ביקורות על היכולת. "מי שמזלזל בקבוצות שעלו מהליגה השנייה, בדרך כלל גם משלם על כך. הגענו במטרה לנצח והדרך אכן הייתה מאוד קשה. סבלנו בחצי הראשון ויכול להיות שהגענו לא מספיק מוכנים למשחק, אבל בחצי השני השתפרנו, נראינו הרבה יותר טוב וניצחנו בצדק למרות שהשער הגיע די במזל".

על דבריו של יואב כץ, שטען שהפועל כפר סבא פייבוריטית: "יואב מומחה מבחינה מנטלית ופסיכולוגית. הוא עבר המון בספורט. הוא היה שנים בתחרויות בתור כדורסלן ומשמש שנים רבות כבעל בית. יש לו את הטכניקות שלו. כפר סבא הייתה פייבוריטית? אני לא חושב שיש פייבוריטיות במחזור הראשון. יואב אמר את זה ואולי זה היה המצב לדעתו. בסופו של דבר, עשינו את העבודה שלנו במשחק חוץ נגד כפר סבא".

על המשך העונה: "קשה לדעת איך זה יתחבר. משחק כמו אתמול זה ערב הגיבוש הטוב ביותר שאפשר לבקש. בגביע הטוטו היו לנו רגעים טובים יותר וטובים פחות. קשה היה לייצב משהו עם כל השינויים, אבל עכשיו אנחנו מתחילים להתייצב. ניצחנו, עשינו את מה שצריך ועכשיו יש לנו דרבי. זה סיפור חדש לגמרי. כשאתה משחק נגד קבוצות שהן פחות גדולות, לפעמים כך זה גם נראה. הדרבי בא לנו מוקדם מידי? לא ראיתי שמכבי חיפה עשתה משהו שונה מאיתנו".

הסגל שעומד לרשותו: "תמיד ארצה לצרף עוד שחקן, אבל הסגל הזה הוא מספיק טוב בשביל לנצח בכל משחק. זה לא סגל שיכול לרוץ לאליפות, אבל הוא גם לא סגל חסר. אני מאמין במה שיש לי ואנחנו נגיע מוכנים לדרבי. יש לי הרבה מאוד אפשרויות. הכנסתי אתמול שחקנים נהדרים שיכולים בשקט להיות בהרכב הפותח".

ההכנות לדרבי: "לכל משחק אני מכין את הקבוצה בהתאם לזהות היריבה, לכושר של השחקנים שלי ולמשחק עצמו. ראיתי את המשחק של מכבי חיפה נגד הפועל רעננה והסקתי מסקנות. אני והצוות שלי עושים את העבודה שלנו. ראיתי את המשחק לא מעט פעמים. אני יכול לומר משהו מאוד חשוב – כאחד שגדל בעיר, לדרבי החיפאי יש חוקים משלו. כשאני ראיתי את הצופים שהגיעו אחרינו אתמול ביום חול, הם נתנו תצוגה אדירה שהעירה אותנו אחרי מחצית ראשונה מזעזעת ואני יכול רק לתאר לעצמי מה הם יעשו בדרבי".


"רק יכול לתאר לעצמי מה הם יעשו בדרבי" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי