יעמוד בהבטחתו? שרצקי יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת

שרן ייני, איזי שרצקי
שרן ייני, איזי שרצקי | מאור אלקסלסי

בעקבות הביקורת החריפה נגד השופט אלי חכמון, עורך הדין ניר רשף החליט להעמיד לדין את בעלי קריית שמונה, שטען כי אם זה יקרה הוא יעזוב

(גודל טקסט)

איזי שרצקי יעמוד לדין בעקבות דבריו החריפים נגד השופט אלי חכמון בסיום ההפסד של קריית שמונה 2:1 לבני יהודה, כך קבע היום (שלישי) תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף.

כזכור, שרצקי רתח על חכמון לאחר שהשופט שלף שני כרטיסים אדומים לקריית שמונה במהלך משחק החניכה של אצטדיון בלומפילד ואף תוספת זמן ארוכה משסימן ובמהלכה הבקיעה בני יהודה את שער הניצחון.

גם אתמול העביר שרצקי ביקורת חריפה נגד חכמון ובעקבות כך החליט רשף להעמיד את בעלי קריית שמונה לדין. לפי כתב האישום, שרצקי מואשם בהתנהגות בלתי הולמת ובעבירה על חוקי ההתאחדות לכדורגל.


אלי חכמון  (אודי ציטיאט)

עוד לפני כתב האישום נערכה שיחה בין שרצקי לבין יו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש, בה ביקשה האחרונה מבעלי קריית שמונה להפסיק להשתלח בשופט. שרצקי עצמו טען לאחרונה כי אם יעמידו אותו לדין, הוא יבקש לעזוב את מוסדות ההתאחדות לכדורגל.

בתוך כך, מסאי דגו שוחח עם שחקניו וביקש מהם לשכוח מהאירועים נגד בני יהודה ולהתרכז במשחק הקרוב נגד כפר סבא. "אין טעם להסתכל על מה שהיה אלא רק על המחזור הבא, שהפך לחשוב הרבה יותר עבורנו", אמר המאמן. איאד אבו עביד צפוי לפתוח במרכז ההגנה כשמרקוס דיניז עשוי להיות מוסט שמאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי