בכפ"ס מחכים שרוצ'ט יסדיר את שחרורו מול הפועל עפולה

עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט
עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט | מאור אלקסלסי

הקשר, לו הוצע חוזה בשרון, נמצא בתוכניות. בקבוצה הציעו להשתתף במחצית משכרו של גיל יצחק, מכבי חיפה מסרבת כרגע להשלים את המחצית הנותרת. גרשון קופי החל להתאמן ועשוי להיות בסגל למשחק מול עירוני ק"ש

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה מול הפועל חיפה, בהפועל כפ"ס ממשיכים בהכנות לקראת משחק החוץ ביום שני מול עירוני ק"ש, במסגרת המחזור השני של ליגת העל, אך במקביל, ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה עד תום חלון ההעברות.

השם החם כעת הוא חלוץ מכבי חיפה גיל יצחק, שעל מועמדותו פורסם כאן באתר. כזכור, הירוקים סירבו להשתתף בשכרו של החלוץ, כאשר נכון לרגע זה בכפ"ס מוכנים לשלם 50% משכרו של יצחק, כשהקבוצה מהכרמל טרם הביעה הסכמה להשתת, במחצית השכר הנותרת ובכל אופן בשרון עדיין מביעים אופטימיות באשר לצירופו.

שחקן נוסף אשר מבוקש הוא הקשר אדריאן רוצ'ט, כאשר בכפ"ס הציעו לו חוזה אך רוצ'ט, אשר מחזיק בחוזה בהפועל עפולה, מתקשה עדיין להשיג את השחרור ובשרון ממתינים להתפתחויות מכיוונו. נכון לרגע זה, בקבוצה מהצפון עדיין לא אישרו את שחרורו, אך ההבטחות לבנות קבוצה סביבו אשר תיאבק על העלייה, לא עמדו במבחן התוצאה.


גיל יצחק. השם החם בהפועל כפר סבא (מכבי חיפה, רשמי)

הקשר גרשון קופי, שחתם השבוע במועדון החל להתאמן עם הקבוצה ועשוי להיות בסגל כבר למשחק ביום שני מול עירוני ק"ש, אך החלטה סופית תתקבל ביממה שלפני המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי