גולן אלקסלסי חזר לאימונים, רוי קורין זומן לנבחרת הצעירה

גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי | דני מרון

השוער שב לאחר היעדרות ארוכה ומתאמן עם מאמן השוערים עופר בסון, הקשר הצעיר ינסה להרשים את לוין, ביחד עם אשכנזי, שדה וג'אבר ("זאת הדרך של המועדון"). נחתם הסכם שת"פ עם מחלקת רפואת הספורט בביה"ח לניאדו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו מעודדים לפגרת הנבחרות לאחר הניצחון 0:3 על סקציה נס ציונה ויגיעו למחזור הבא למשחק מול בני יהודה, כאשר הם ממוקמים במקום הראשון בטבלה.

בקבוצה ינסו במהלך הפגרה להחזיר לכשירות את השוער גולן אלקסלסי, שחזר אתמול (שלישי) לאימונים עם מאמן השוערים עופר בסון וצפוי בקרוב גם לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה. בצוות המקצועי עדיין לא יודעים להעריך מתי יחזור השוער לסגל הקבוצה, אך בכל אופן, נכון לרגע זה, השוער רז כרמי, שהובא לאחר פציעתו, נשאר בקבוצה. "ברור לנו שיהיה ביקוש לרז, אבל לפחות לבינתיים ועד שגולן יחזור, הוא נשאר", אמרו במועדון.

בינתיים, בקבוצה יצאו שבעי רצון שמלבד יונס מלאדה, גם הקשר רוי קורין, שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 17, זומן לנבחרת הצעירה וישתתף הערב במשחק אימון פנימי בין שחקני הסגל במטרה להרשים את המאמן ניר לוין לקראת הזימונים הבאים. אל קורין הצטרפו גם רון אשכנזי, יובל שדה וכארם ג'אבר. "זאת הדרך של המועדון שלנו. יש לנו בנבחרת הצעירה חמישה שחקנים ובנבחרות הנערים עוד ארבעה שחקנים נוספים", התגאו בעיר היהלומים.


זומן נבחרת הצעירה. רוי קורין (עדי אבישי)

ועוד בנתניה: אתמול נחתם הסכם שיתוף פעולה עם יחידת הספורט במחלקת האורטופדית בבית החולים לניאדו. במסגרת שיתוף הפעולה ילווה בית החולים מקצועית את הקבוצה ויעמוד לרשות השחקנים בזמינות גבוהה לבדיקות, טיפולים וניתוחים במידת הצורך, תוך שיתוף פעולה מלא עם הצוות הרפואי של הקבוצה.

"שיתוף הפעולה בין מועדון הכדורגל מכבי נתניה לבין בית החולים לניאדו ומחלקת רפואת הספורט החדשה שהוקמה בבית החולים, מצביע על המשך ההתקדמות המקצועית והשיווקית שהמועדון עובר בארבע העונות האחרונות".

"שיתוף פעולה זה הינו פועל יוצא טבעי של חיבור בין שני מותגים שנמצאים בצמיחה מתמדת ושואפים להגיע לפסגה, כל מותג בתחומו. שיתוף הפעולה הזה נותן לנו גב רציני מבחינת בריאות השחקנים וגם ראש שקט לדעת שאנחנו בידיים טובות" סיכם המנכ"ל, ניב גולדשטיין לאחר חתימת ההסכם.


נחתם הסכם שת"פ עם מחלקת רפואת הספורט בביה"ח לניאדו. אייל סגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי