איביץ' "זו לא הפעם הראשונה שיש אצלנו כזו ירידה ביכולת"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:1 על כפר סבא: "היינו דומיננטיים בחצי הראשון, אבל המחצית השנייה הייתה הרבה פחות טובה". על מכבי חיפה: "סוג של דרבי, יהיה משחק שונה". אופיר חיים: "מאוכזב מהתוצאה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שבוע לפני המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה בבלומפילד, מכבי תל אביב לא נראית מוכנה. הערב (שבת) היא גברה רק 0:1 בחוץ על הפועל כפר סבא והעלתה את מאזנה לשבע נקודות בתום שלושה מחזורים בליגת העל. אחרי מחצית ראשונה טובה, האלופה נעלמה לחלוטין מכר הדשא במחצית השנייה ולא הייתה רחוקה מאיבוד נקודות מול העולה החדשה.

ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה הרבה פחות טובה. לא הגענו למצבים כמו ב-45 הדקות הראשונות ואנחנו נצטרך לחשוב איך אנחנו משפרים את זה. זו הפעם השנייה או השלישית שזה קורה לנו. היינו טובים בחצי הראשון, הגענו להרבה מצבים והיינו מאוד דומיננטיים. שלטנו במשחק עד הסיום, לא היו לנו בעיות, אבל יש לנו הרבה מאוד דברים לשפר. הירידה ביכולת? אני אנתח את זה עם השחקנים שלי".

על המשחק המסקרן במחזור הבא נגד מכבי חיפה: "זה יהיה משחק שונה, סוג של דרבי, מול יריבה טובה מאוד ואנחנו נתכונן ונגיע מוכנים".

אופיר חיים סיכם: "אם לומר את האמת, אני מצפה שנשחק הרבה יותר טוב. השתפרנו בחצי השני, אבל נתנו למכבי יותר מידי כבוד ושילמנו על זה ביוקר. אני מאוכזב מהתוצאה ומהמשחק. לא חשבנו על להפסיד בכבוד בחצי השני, כן רצינו להבקיע ולשנות את התוצאה, אבל לא היינו מספיק איכותיים בהתקפה. אני לוקח גם את חצי הכוס המלאה. הראינו אופי, לא נשברנו והיינו יכולים להשוות".


מצפה מחניכיו ליותר. אופיר חיים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי