מעמדו של אביטן יציב, גורם: "ככה ניאבק בפלייאוף התחתון"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

במועדון אמרו: "נושא המאמן לא עלה לדיון אפילו כבדיחה", אך יודעים שהלחץ גבר: "המשחק נגד ב"ש הוא אתגר ענק עבור כולם, אסור לנו להפסיד שם". ג'ראפי בספק לאחר שפרק את האצבע. מירוץ נגד הזמן להחתמת חלוץ

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בהפועל תל אביב לאחר התיקו 1:1 עם סקציה נס ציונה אתמול (שבת) במשחק הביתי השני באצטדיון בלומפילד המחודש. האדומים עדיין ללא ניצחון במשחק רשמי תחת המאמן ניסו אביטן. הלחץ במתחם חודרוב עולה לצד הכעס הגדול של האוהדים כלפי ההנהלה וכן לכיוון המאמן, שעזב את בלומפילד תוך קריאות של קבוצה קטנה של אוהדים שקראו לו להתפטר והקיפו את רכבו. גם אוטובוס השחקנים עזב מלווה בקללות.

אחד הבעלים אמר על מעמדו של ניסו אביטן: "נושא המאמן לא עלה לדיון גם כבדיחה. המצב לא טוב, רואים את זה בתוצאות וגם היכולת הייתה לא טובה במשחק האחרון, אבל נשנה דברים בתוך הקבוצה ונראה איך נפעל. עכשיו אין החלטות". חשוב לציין שלניסו אביטן חוזה למשך שנתיים ללא סעיף יציאה מוקדם או פיצוי כספי של מספר חודשים שאינו מופיע בחוזה החתום . 

גורם במועדון הוסיף: "לא כך רצינו לחזור לבלומפילד לאחר גלות ארוכה במושבה. ביכולת הזו אנחנו בבעייה גדולה, ככה לא נהיה בפלייאוף העליון אלא ניתקע בתחתית. במחזור הקרוב אנחנו יוצאים לטוטו טרנר והמשחק הזה מהווה אתגר גדול לשחקנים, לאוהדים ולמועדון. אסור לנו להפסיד שם".


שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (דני מרון)

אביטן אמר: "תפקיד מאמן הפועל תל אביב לא גדול עליי, ממש לא. אני מאמין ביכולת שלי. אני לא יכול להתווכח עם התוצאות המאכזבות אבל אני לא עושה סיכומים".  אביטן הוסיף בנוגע לפוסט שכתב ביום שישי על הביקורת שנכתבה עליו: " הגבתי עניינית למי שצריך, השחקנים לא הושפעו מזה. היכולת, בלי קשר לתוצאה, הייתה מאכזבת מאוד במחצית השנייה. קשה לי להסביר מה קרה, דרשתי מהשחקנים לתקוף".

כזכור, החלוץ האנגולי סיפס מאלה שוחרר במהרה ולא יחתום במועדון כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1. אביטן נשאל על כך ועל הטענות לפיהן הוא לא מצליח לצרף שחקנים נכונים להתקפה: "כל אחד עושה את העבודה שלו ולא אחתים שחקן לא איכותי. אנחנו צריכים שחקן נכון, מאללה לא היה מוכן. הוא לא עשה את ההכנה ויהיה מוכן לשחק רק בעוד חודשים ולכן שחקן כזה לא רציתי בהפועל". המאמן התייחס גם לסטפן ספירובסקי שבישל שער: "הוא שחקן איכותי ועדיין ללא כושר גופני וידענו מראש שהוא לא יסיים את המשחק".

הפועל נמצאת במירוץ נגד השעון עד ליום רביעי הקרוב להשלמת הסגל שלה בדגש על החתמת חלוץ נוסף. שרון ניסנוב התייחס לקשיים בהחתמת מייקל אולהה: "נכון לעכשיו הדיבורים עם קבוצתו בוייטנאם ואיתו נמשכים ולא ברור מה יקרה עד יום רביעי או בכלל. הכל יכול להיות, נמתין להתפתחויות". אביטן התייחס אף הוא לחלוץ: "אולהה חתום בהפועל ת"א, יש אפשרות שנבדקת שיגיע עכשיו ואם לא אז הוא יגיע בינואר. נענשים מאמצים גדולים לצירופו כבר עכשיו".

יואב ג'ראפי. נקודת האור של האדומים בנקודה שהשיגו (דני מרון)

אתמול הוצע שוב לקבוצה החלוץ יאקוב סילבסטר שאם יקבל את ברכת הדרך של המאמן יהיה צורך לשנות את שיטת המשחק של הקבוצה, מהלך שראשי המועדון תומכים בו. בנוסף לחלוץ זר, אמור לחתום בקרוב הבלם מתן אוחיון שנמצא ללא קבוצה לאחר שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע ויוכל להצטרף בהעברה חופשית. לשבחים על יכולתו זכה השוער יואב ג'ראפי על יכולתו במחצית השנייה כשעזר לשמור על התיקו עם מספר הצלות נפלאות, אלא שיש גם חדשות רעות. השוער פרק את האצבע במהלך המשחק ונמצא בספק גדול להתמודדות ביום שני. במהלך השבוע יתברר אם אריק ינקו יחליפו.  מעל ל-2,000 אוהדים מתכוונים ללוות את הקבוצה לבאר שבע למשחק ביום שני הבא.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי