סילבסטר מוכן לקצץ בשכר כדי לחתום בהפועל ת"א, אולהה יצטרף בינואר

יאקוב סילבסטר, טים הויבך
יאקוב סילבסטר, טים הויבך | מאור אלקסלסי

האדומים התבשרו על ידי סונג לאם הווייטנאמית, הנאבקת על הישארותה בליגה, כי אין כוונה לשחרר את החלוץ: "יש לו חוזה והוא יגיע בחלון הבא", אישר לספורט1 בכיר במועדון. הסלובקי, לעומתו, עשוי להצטרף מיידית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה אצל הפועל תל אביב, כאשר היום (שני) ראשי המועדון קיבלו מסר ברור מסונג לאם הווייטנאמית כי החלוץ הניגרי מייקל אולהה לא יצטרף לקבוצה עד סוף חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב, משמע שהוא יצטרף בהתאם לסיכום מולו רק בחודש ינואר, עם פתיחת חלון ההעברות הבא.

כזכור, הפועל ת"א הגישה לקבוצתו של החלוץ הצעה על סך 70 אלף דולרים תמורת הצטרפותו המוקדמת של החלוץ, אך בשל מאבקי ההישארות של סונג לאם בליגה בארצם ההצעה נדחתה. 

בכיר בהפועל תל אביב אישר את הפרטים: "לאולהה יש חוזה במועדון והתאכזבנו לקבל את ההודעה שהוא לא יגיעו אלינו כבר עכשיו. אולהה יגיע אלינו ויתחיל להתאמן עם הקבוצה מפתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר 2020. אנחנו עושים מאמצים לצרף ביומיים הקרובים חלוץ זר אחר, ומאמינים שנמצא שחקן מתאים".

סילבסטר. מוכן לרדת משמעותית בשכרו כדי להצטרף להפועל ת
סילבסטר. מוכן לרדת משמעותית בשכרו כדי להצטרף להפועל ת"א (מאור אלקסלסי)

מי שכן עשוי ללבוש אדום בקרוב מאוד הוא החלוץ יאקוב סילבסטר, שעל מגעיו עם הפועל תל אביב פורסם כאן לראשונה. הסלובקי מעדיף את הצעת האדומים על פני הצעות נוספות בהן הוא מחזיק – מהפועל חיפה ומ.ס. אשדוד. לספורט1 נודע כי השחקן מוכן לרדת משמעותית בשכרו על מנת לחתום בשורות הפועל ת"א.

בעניין אחר, השוער יואב ג'ראפי שנפגע באצבע במהלך המשחק נגד סקציה נס ציונה, נמצא בספק למשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע. באספת השחקנים אמר הבוקר המאמן ניסו אביטן: "אנחנו ממשיכים קדימה יחד כקבוצה, ושכל שחקן יביט על עצמו ויראה מה הוא צריך לתרום למאמץ הקבוצתי כבר באימונים ובמשחקים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי