סוכנו של סילבסטר: "הוא מרגיש שלא רוצים אותו בהפועל ת"א"

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

הסלובקי, שכבר היה על סף חתימה בהפועל ת"א, העביר תיקונים להסכם. סוכנו: "יש דממת אלחוט". אופציית אמדו סקונה מהפועל פתח תקווה, שעל מועמדותו פרסמנו לראשונה בשבוע שעבר, נשקלת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם שתי נקודות בלבד בשלושת מחזורי הפתיחה בליגת העל והיא עדיין ללא ניצחון אחרי שמונה משחקים כולל גביע הטוטו, מגבירה את המאמצים לחיזוק החלק הקדמי. בימים האחרונים הקבוצה מקבלת פניות רבות מסוכני שחקנים שמציעים מועמדים לחיזוק הקבוצה.

לאחר התיקו המאכזב 1:1 נגד סקציה נס ציונה ביום שבת, כשהדד ליין לצירוף שחקנים שאינם חופשיים יגיע מחר (רביעי) בערב, האדומים עושים ככל שביכולתם כדי לנצל את השעות האחרונות לחלון ההעברות כדי לחזק את ההתקפה. החלוץ יאקוב סילבסטר, כפי שפרסמנו בראשונה, כבר סיכם עקרונית בקבוצה, אלא שהבוקר, כשהציפייה הייתה להסדיר מולו את פרטי הגעתו ארצה ולקבל את טיוטת החוזה חתומה, הגיעה טיוטת חוזה עם מספר שינויים לפני חתימה.

סוכנו של סילבסטר מסר: "יש דממת אחלוט מניסנוב, יאקוב מרגיש שהפועל לא רוצים אותו בגלל ההתנהלות. לעומת זאת אנחנו עובדים גם מול מ.ס. אשדוד, וזה בידיים של ג'קי בן זקן לתת הצעה הולמת. אבל יש התקדמות יפה".

בהפועל תל אביב הופתעו שהחלוץ, באמצעות עורך דינו, העביר טיוטת חוזה עם מספר תיקונים שכעת עוברים עליהם אנשי המועדון. בהפועל תל אביב מקווים להגיע עם אקס בית"ר ירושלים ובני יהודה לעמק השווה, אך אם לא יקרה הדבר, בינתיים נבדקת גם  אופציית צירופו של חלוץ הפועל פתח תקווה, אמדו סוקונה, שהוצע שוב לקבוצה והפעם המחשבה לצרפו רצינית יותר בשל הסחבת במו"מ מול הסלובקי בן ה-30. כזכור, על מועמדותו של סוקונה פרסמנו לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר, אלא שהפעם גם נבחנת האפשרות לצרפו כחלוץ הזר. שם נוסף שעלה הוא של החלוץ מגינאה, דמבה קמארה שמשחק בטרואה מליגת המשנה בצרפת, אולם קבוצתו מבקשת דמי העברה ולא תהיה אפשרות לזמנו להתרשמות, כך שלא נראה כי הוא יהיה זה שיצטרף לקבוצה של אביטן.

ניסו אביטן. הפועל זקוקה לחיזוק (דני מרון)

סילבסטר, כזכור, הצטרף בחודש ינואר האחרון לבני יהודה אחרי שלא זכה לקרדיט בבית"ר ירושלים והציג יכולת מצוינת. הוא כבש שבעה שערי ליגה ב-13 הופעות, עזר לקבוצה במאבקי הפלייאוף העליון וכמובן היה שותף לזכייה בגביע המדינה. התחנה הראשונה שלו בישראל הייתה בית"ר ירושלים אליה הצטרף בפברואר 2018. לאחר שפתח טוב עם שישה שערי ליגה ב-13 הופעות, נקלע ליכולת חלשה ב-2018/19.

שחקן נוסף שהוצע לאדומים, הפעם בחלק ההגנתי הוא בלםמגן עירוני קריית שמונה, איאד אבו עביד, כשקבוצתו הנוכחית מנסה להיפתר ממנו ומוכנה להשתתף בחלק ניכר משכרו.  בהפועל תל אביב יקבלו החלטות לאחר פגישה בין האחים איציק ושרון ניסנוב למאמן ניסו אביטן עד מחר בבוקר. רק נזכיר כי אבו עביד כבר שיחק בהפועל ת"א בעונת 2015/16 לפני שעבר למכבי חיפה.


אבו עביד. קדנצייה שנייה באדום? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי