אדריאן רוצ'ט עבר בבקרה ויהיה בסגל כפר סבא לקראת לנתניה

אדריאן רוצ'ט, אדם קידן
אדריאן רוצ'ט, אדם קידן | פרטי

בקבוצה לא צפויים לצרף חיזוק נוסף, אך ייפגשו עם צעירי וינסו להגיע להסדר על עזיבה, כאשר עומר צלישר צפוי להישאר לפחות עד ינואר. דני רוזנבליט הצטרף להפועל הרצליה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא לא צפויים לצרף עד סיום חלון ההעברות הערב (רביעי) שחקנים נוספים, אך מנגד, העבירו בבקרה התקציבית ביומיים האחרונים את חוזהו של קשר הרכש אדריאן רוצ'ט, שיעמוד לרשותו של המאמן אופיר חיים לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת (17:45, שידור ישיר בספורט4).

בקבוצה מהשרון יתעסקו ביממה האחרונה בעיקר בשחרורים: הקשר עומר צלישר, שרוצה לשחק בליגת העל טרם מצא קבוצה ולמעשה ההערכות במועדון הן כי הוא יישאר במועדון, לפחות עד חודש ינואר.

לירוי צעירי, שכפי שפרסמנו קיבל מסרים כי בקבוצה רוצים לשחררו, צפוי להיפגש במהלך היום עם ראשי הקבוצה, במטרה להגיע להסדר עם הקבוצה לגבי עזיבתו. המטרה היא שהקשר יהפוך לשחקן חופשי כדי שיוכל להיות שחקן חופשי ולמצוא קבוצה גם אחרי סוף החלון.


לירוי צעירי. צפוי לעזוב את הפועל כפר סבא (האתר הרשמי)

יש לציין ששני הצדדים יצטרכו להגיע להסדר לגבי מספר משכורות פיצוי כאשר ההערכות הן שמדובר על 2-3 משכורות וזאת למקרה שלא ימצא קבוצה עד הערב, כאשר עירוני ראשל"צ גיששה בעניינו. בכל אופן, אם לא יגיעו שני הצדדים להסדר, הקשר יישאר בקבוצה ויוחזר לתוכניות כאשר אין לקבוצה מהשרון רצון לנדותו. מי שעזב הוא הקשר דני רוזנבליט, אשר הצטרף להפועל הרצליה, כאשר ריצ'רד ורנס ואיימן חרבאט צפויים להישאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי