תחושת פספוס בכפ"ס: "במכבי ת"א חיפשו שהמשחק ייגמר"

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | עדי אבישי

העולה החדשה הסתפקה במחמאות: "לא נפלנו מהם ברוב הזמן". רוצ'ט יעבור בבקרה ביומיים הקרובים, חיים העיר במחצית: "נתתם יותר מדי מתנות". מכלוף: "ניקח את האמונה שאפשר להשיג נקודות בכל מגרש". צעירי יעזוב?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפ"ס לאחר ההפסד אמש 0:1 לאלופה מכבי ת"א. העולה החדשה נתנה פייט לצהובים והגיעה למספר מצבים, אך יצאה ללא הנקודות כשבקבוצה בחרו לקחת גם את הדברים החיוביים מהמשחק והיכולת של החניכים של אופיר חיים. "חוץ מ-25 דקות במחצית הראשונה, ברוב הדקות לא נפלנו מהם. מכבי חיפשו אפילו שהמשחק ייגמר" אמרו בקבוצה. "עם יותר ריכוז היינו מוציאים תוצאה טובה יותר. יש פה קבוצה טובה, אבל זה עניין של ניסיון. צריך לזכור שיש פה שחקנים שזו עונה ראשונה שלהם בליגת העל והם יצברו יותר ניסיון ואומץ במשחקים הבאים".

גם המאמן אופיר חיים, לא אהב את הדקות במחצית הראשונה, בהן קבוצתו נתנה ליריבה יותר מדי כבוד ואמר להם במחצית: "אתם מחלקים להם יותר מדי מתנות". מי שזכו למחמאות היו החלוץ בנג'מין קוקו ("לא הפסיק לקחת כדורי גובה לבלמים של מכבי, הוא חלוץ עוצמתי לליגה הזאת ועוד ייתן את הגולים שלו") והקשר גרשון קופי, שהשתלב במחצית השנייה וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.

המאמן, ציין בסיום שמבחינתו בקבוצה לא יצרפו עוד שחקני חיזוק עד סיום חלון ההעברות ואף מעבר מכך, בכפ"ס עדיין ממשיכים לנסות ולדלל את הסגל, כאשר הקשר דני רוזנבליט, שלא מתאמן עם הקבוצה לאחרונה, עדיין נמצא במגעים עם הפועל הרצליה כשגם עומר צלישר לא בתכניות, אך ויתר על הצעה לשנתיים מהפועל אום אל פאחם ועדיין מחפש קבוצה בליגת העל. ההערכות הן שהקשר יישאר עד חודש ינואר, עד אשר יימצא פתרון.


אופיר חיים. בקבוצה רוצים לדלל את הסגל (עדי אבישי)

שחקן נוסף שעתידו בספק הוא הקשר לירוי צעירי, שלא היה בסגל למשחק אתמול ועשוי לעזוב. הקשר קיבל בשבוע האחרון מסרים על כך שבקבוצה רוצים להתיר את חוזהו ובמהלך השבוע הקרוב עד סוף חלון ההעברות, עשויות להיות התפתחויות בנושא. נזכיר כי הקשר הצטרף לקבוצה רק לפני כחודש.

בינתיים, בקבוצה יעבירו במהלך היומיים הקרובים את חוזהו של הקשר אדריאן רוצ'ט בבקרה, כדי שהקשר יוכל לקחת חלק כבר במשחק הבא, ביום שבת מול מכבי נתניה.

"במחצית הראשונה אני חושב שלא הצגנו את היכולת והמשחק שלנו. החצי השני יכול להעיד שיש לנו הרבה יותר מה לתת ולתרום" סיכם הבלם טל מכלוף בסיום. "הוכחנו לעצמו שאנחנו יכולים לצאת קדימה וללחוץ את מכבי. אנחנו מצטערים על החצי הראשון שאולי לא האמנו בעצמנו מספיק".


לירוי צעירי. יעזוב אחרי חודש? (הפועל כפר סבא, רשמי)

על תחושת הפספוס: "אנחנו באים לכל משחק להוציא תוצאה טובה ולנצח וזה לא משנה נגד מי. לא מעניין אותנו לסיים את המשחק ולהגיד שעשינו חצי שני טוב ושיש לנו מה לתת. בסופו של דבר אנחנו הולכים הביתה ומסתכלים על הטבלה. אנחנו רוצים להוציא נקודות בכל מקום. אנחנו מאוכזבים מאוד".

על הנקודות החיוביות: "ניקח את האמונה בעצמנו שאנחנו יכולים להגיע לכל מקום ויכולים לקחת נקודות. תמיד יש משהו קטן שצריך לקחת. נצטרך לקחת את החצי השני למשחק הבא ואותו לקחת למשחק הבא".


טל מכלוף. "מאמינים שבכל מגרש אפשר להוציא נקודות" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי