זהבי, שכטר וברצלונה: 5 התקצירים הנצפים ביותר השנה

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

הראבונה של כוכב גוואנגז'ו, האדום המוזר של חלוץ מכבי ת"א, הקאמבק של ברצלונה, הניצחון הראשון של מכבי חיפה בטרנר והקלאסיקו של סוארס. לרגל השנה החדשה, הסרטונים שהכי אהבתם בתשע"ט

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ערב ראש השנה מאחורינו, תש"פ יצאה לדרך וזה הזמן להציג בפניכם את חמשת התקצירים הנצפים ביותר בספורט1 בשנת תשע"ט.


5. ערן זהבי הטריף את העולם (לחצו כאן לידיעה)

אחרי שהרגיל את כולנו לשערים בלתי נשכחים בשלל מסגרות, ערן זהבי כבש את הרשתות החברתיות ואת אתרי הספורט ברחבי העולם כשהצליח להתעלות על עצמו עם ראבונה בלתי נשכחת שהשלימה מהפך דרמטי והעניקה לגוואנגז'ו ר.פ ניצחון בדקה ה-90. 


4. הטיל של בואטנג בדרבי התל אביבי (לחצו כאן לידיעה)

מכבי תל אביב הוליכה משער של צ'יקו אופואדו בדרך לעוד ניצחון צפוי על היריבה העירונית, אך עמנואל בואטנג איזן ל-1:1 עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקות הסיום והפועל תל אביב לא הייתה רחוקה מהשלמת מהפך מפתיע. במהלך המשחק – בו עדיין לא היה VAR – הורחק בשוגג איתי שכטר לאחר שאבי ריקן דחף שחקן אדום. זה היה הדרבי השני העונה בו האלופה הנכנסת הגאה לא הצליחה לנצח את היריבה מהתחתית.



סידר נקודה בדרבי. עמנואל בואטנג (עדי אבישי)


3. ברצלונה התעללה בסביליה (לחצו כאן לידיעה)

מסי וחבריו הגיעו לגומלין בקאמפ נואו עם הגב לקיר אחרי 2:0 בחוץ ברבע גמר גביע המלך, אך התאוששו בענק עם תצוגה בלתי נשכחת על חשבון האנדלוסים, מצמד של פליפיה קוטיניו ושערים של איבן ראקיטיץ', סרג'י רוברטו, לואיס סוארס והפרעוש. יאספר סילסן עצר פנדל במצב של 0:1. 


2. ניצחון ראשון אי פעם למכבי חיפה בטרנר (לחצו כאן לידיעה)

הירוקים השלימו ניצחון חמישי ברציפות עם 0:2 ענק בחוץ על הפועל באר שבע, שהפסידה במבצר שלה בפעם השנייה בלבד מאז שהוא נפתח. שער בכורה של נטע לביא בליגה (72) ודחיקה של שלומי אזולאי (95) הכריעו. לואי טאהא ספג כרטיס אדום (50), גם ברק בכר איבד את העשתונות והורחק (85).


1. הקלאסיקו של ברצלונה (לחצו כאן לידיעה)

אחרי 1:1 בקאמפ נואו, ברצלונה, ככל הנראה הקבוצה האהודה ביותר בישראל, התפוצצה על ריאל מדריד בברנבאו עם 0:3 ענק בדרך לגמר גביע המלך, אליו היא העפילה בפעם השישית ברציפות. צמד של לואיס סוארס (49 ו-73 מהנקודה הלבנה) ושער עצמי של רפאל וראן (69) נתנו את האות לחגיגות



התרגלו לחגוג בברנבאו. אלבה, מסי וסוארס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי