במכבי חיפה שוקלים למנות פסיכולוג לשועה לצד רוסו

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

במועדון מנסים למצוא דרך לטיפול בחלוץ לצד שחקן העבר אבל מבהירים: "אם השינוי לא יבוא ממנו אז שום דבר לא יעזור". מעל 1,000 כרטיסים נמכרו לקראת נס ציונה והערכה כי יגיעו למושבה מעל 5,000 אוהדים ירוקים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שישי) למנוחה וכבר יתחילו במועדון את ההכנות לקראת משחק הליגה נגד סקציה נס ציונה בשבת הבא. הניצחון האחרון על נתניה גרם מעבר לשמחה גדולה במועדון, הוא גם הכניס תמריץ לאוהדים הירוקים לקראת המשחק הבא באצטדיון המושבה.

אתמול החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק ותוך שעתיים נמכרו מעל 1,000 כרטיסים. במועדון מעריכים כי מעל 5,000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה במשחק החוץ.

בינתיים במועדון ממשיכים לעסוק לא מעט בחלוץ ירדן שועה ועבירת המשמעת של השחקן כאשר יצא לבלות במסעדה ערב לפני משחק הליגה מול מכבי נתניה. בסביבתו של השחקן טענו אתמול כי שועה התכוון לכל מילה בפוסט ההתנצלות שכתב והבין את חומרת מעשיו. בנוסף לכך, צוין כי חלק מאנשיו הקרובים אף המליצו לו לעלות את הפוסט גם עבור אוהדי מכבי חיפה, מאחר שנחשב כאחד מיקירי הקהל הירוק.


הבין את חומרת מעשיו. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

עוד לפני הודעת ההתנצלות, הודיעה הקבוצה על השעייתו של השחקן למשך שלושה ימים ולוועדת משמעת שככל הנראה תיערך בתחילת השבוע הבא. מעבר לעונש הצפוי, במועדון בוחנים אופציות נוספות כיצד לסייע לו. לאחרונה עלתה אופציה למנות פסיכולוג אישי לשחקן לצד ג'ובאני רוסו שעובד באופן אישי עם שועה.

"אנחנו רוצים למצות את גודל הפוטנציאל ונעשה ככל שנוכל בכדי לעזור לשחקן אבל אם השינוי לא יבוא גם ממנו אז שום דבר לא יעזור", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי