אופיר חיים: "בני יהודה קבוצה מצוינת, נעשה התאמות כדי לנצח"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא דיבר לקראת המפגש עם קבוצתו של יוסי אבוקסיס: "הם מאומנים, נעשה הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה. מתרגש לחזור לבלומפילד". מכלוף: "מאמינים בעצמנו, לא מתייחסים לפרשנים ואנשים חיצוניים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר האכזבה מתוצאת התיקו נגד סקציה נס ציונה בשבוע שעבר, הפועל כפר סבא תתארח ביום ראשון אצל בני יהודה באצטדיון בלומפילד המחודש ותנסה לצבור את ניצחונה השני העונה בליגה. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, בהשתתפות המאמן אופיר חיים והבלם טל מכלוף.

חיים התייחס להתמודדות מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס: "הפועל כפר סבא מגיעה בצורה טובה למשחק. הולך להיות לנו משחק קשה נגד קבוצה מצוינת ומאומנת. אנחנו נעשה הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה מבלומפילד".

על היריבה: "אנחנו נערכים כמו לפני כל משחק. לכל משחק יש היערכות משלו. נעשה את ההתאמות שלנו עבור הניצחון".

אופיר חיים ינסה להשיג ניצחון שני העונה. (דני מרון)
אופיר חיים ינסה להשיג ניצחון שני העונה. (דני מרון)

פתיחת העונה של קבוצתו: "יש דברים טובים יותר וטובים פחות. אנחנו עובדים על הליקויים שלנו במהלך כל השבוע ורוצים שיהיו כמה שיותר דברים טובים".

המשחק בבלומפילד המחודש: "יש התרגשות גדולה עבורי לחזור לבלומפילד. אני מחכה למשחק הזה".

טל מכלוף הוסיף: "יש לנו סגל טוב וכל השחקנים ברמה שווה בכל עמדה כמעט. כדי לשמור על המקום בהרכב צריך לעבוד קשה וזה מה שאני מנסה לעשות .אני שמח שזה הולך טוב עד עכשיו".

הציפיות: "אני חושב שהאמנו בעצמנו מההתחלה. אנחנו לא מתייחסים לפרשנים ולאנשים בחוץ שמדברים. זה לגיטימי שקבוצה שעולה לליגת העל מהליגה הלאומית יסמנו אותה כיורדת. אנחנו כן האמנו בעצמנו. יחס צבירת הנקודות לא רע אבל יכול היה להיות יותר טוב ביחס ליכולת".

טל מכלוף. מאמין בקבוצה שלו (מאור אלקסלסי)
טל מכלוף. מאמין בקבוצה שלו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי