כעס בהפועל כפ"ס על העמדתו לדין של רוצ'ט: "זה פשוט הזיה"

אדריאן רוצ'ט
אדריאן רוצ'ט | אודי ציטיאט

על פי עדות מפקח חברת האבטחה, הקשר הכניס את בנו ללא רשות לחדר ההלבשה והגיב בגידופים קשים לאחר שסורב לעשות זאת: "זה הבן שלו, מה רוצים שיעשה?". דאגה ממצב ברכו של הבלם טל מכלוף לקראת מכבי חיפה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא עדיין מנסים להתאושש מההפסד המאכזב להפועל ת"א ביום שבת האחרון, כאשר כבר בשבת מצפה לקבוצה של אופיר חיים מבחן נוסף מול מכבי חיפה באצטדיון המושבה (20:25, שידור ישיר בספורט4). בינתיים, הקבוצה קיבלה הבוקר (רביעי) בשורה רעה כאשר קשר הקבוצה אדריאן רוצ'ט, יעמוד מחר (חמישי) לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל סיבה הזויה, כך מרגישים במועדון.

על פי דו"ח השופט ועל סמך מפקח חברת האבטחה TQS  ניר שמיר, הוריד רוצ'ט מהיציע את בנו בסיום המשחק והתעקש להיכנס איתו לחדר ההלבשה, דבר שלטענת צוות השיפוט אינו מותר. בדו"ח נרשם, כי למרות האיסור על כך, הקשר סירב להישמע להוראות והוריד את בנו ולאחר מכן אף נשמעו גידופים קשים וקללות מחפירות מצד השחקן.

"זה הבן שלו, מה רוצים שהוא יעשה" הגיבו בהפועל כפר סבא בזעם. "זו פשוט הזיה. מה הוא כבר אמר למאבטח? שהוא יכניס אותו ממקום אחר?", אמרו במועדון כאשר שם מקווים שהעניין יסתכם בקנס כספי. בינתיים, בקבוצה מביעים דאגה ממצבו של הבלם טל מכלוף, שסובל מכאבים עזים בפיקת הברך ונמצא בספק גדול למשחק ביום שבת.

טל מכלוף. הבלם בספק גדול לקראת המשחק מול מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)
טל מכלוף. הבלם בספק גדול לקראת המשחק מול מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי