רוצ'ט לא ייענש על ביה"ד, חיים מתלבט לגבי ההרכב בשבת

אדריאן רוצ'ט
אדריאן רוצ'ט | אודי ציטיאט

בהודעה שפורסם נכתב כי "הנאשם היה רגוע ודווקא המאבטח היה עצבני או מתוח", ההאשמה על התנהגות בלתי הולמת בוטלה. הקשר יוכל לשחק נגד מכבי חיפה (20:25, שידור בספורט4). צעירי ועזריה מתחרים על מקום בקישור

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
 ביה"ד התכנס היום (חמישי) בנוגע להעמדתו לדין של קשר הפועל כפר סבא, אדריאן רוצ'ט, בשל התנהגות בלתי הולמת, לקבל את גרסתו ולזכותו. במועדון היה זעם גדול על ההחלטה אך כעת יכולים להיות רגועים. כזכור, נטען כי לאחר המשחק נגד הפועל ת"א, הכניס רוצ'ט את ילדו הצעיר לחדר ההלבשה על אף שנאמר לו שזה אסור ואף התנהג בצורה לא מכובדת כלפי המאבטחים. 


רוצ'ט הציג את גרסתו לאירוע והסביר כי רצה לשמור על בנו בזמן שאשתו הלכה להביא את הרכב ולאחר שקיבל סירוב: "אמרתי לו אין לילד בן 5 עם מי להישאר, הוא מבוהל. שאלתי איך אפשר לפתור את הבעיה. נכנסתי לחדר ההלבשה, לא קיללתי ורואים בשפת הגוף שלי שאני מדבר רגוע. לא קיללתי ולא הייתה לי כוונה כזו".


בהודעה מצד ביה"ד נכתב: "לאחר צפייה בסרטון והתרשמותי כי ניתן לזהות את שפת הגוף של הנאשים והמאבטחים האחרים -התרשמתי כי הנאשם נוהג באופן רגוע ולא מתלהם ובוודאי שאינו מרים ידיים או מתנהג באגרסיביות כלשהי", ועוד צוין כי דווקא המאבטח שמשוחח איתו הוא זה שנראה קצת יותר "מתוחעצבני".

 

 

רוצ'ט. זוכה מהתנהגות בלתי הולמת (אודי ציטיאט)


בנוסף צוינו עוד נימוקים להחלטה: העובדה כי גם המשקיף לא שמע את הדברים אלא ציטט את דבריו של גורם שלישי, העדר תצהיר מאותו המאבטח וההנחה כי רוצ'ט לא התנהג באגרסיביות כלשהי ליד ילדו בן ה-5 ובנוסף גיליון המשמעת הנקי שלו בעברו בליגת העל – הוחלט לזכותו.


בינתיים, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק ביום שבת נגד מכבי חיפה (20:25, שידור ישיר בספורט4). הקשר כמובן יעמוד לזכות הקבוצה, בזמן שלמאמן יש שלוש התלבטויות לקראת המשחק, שתיים מהן בהגנה: טל מכלוף שסובל מכאבים בברכו לא צפוי להיות כשיר כאשר ג'ניה ברקמן תורגל במקומו אך גם נועם גמון שבעצמו מתחרה על עמדת המגן הימני עם טום שלח, נלקח בחשבון.


לגבי הקישור, לירוי צעירי שרשם משחק טוב נגד הפועל ת"א תורגל לסירוגין אך גם דן עזריה שלא נכלל בסגל בשבת לאחר שלא הרשים באימונים קודם לכן, נלקח בחשבון. בנושא אחר, הפועל כפ"ס נרתמה יחד עם ליגת "מאמאנט" של האמהות בכדורשת, לקמפיין "גם אני מודעת" שמטרתו העלאת המודעות לסרטן השד ועידוד נשים להיבדק כמניעה למחלה.

 

לירוי צעירי. המאמן מתלבט לגבי מרכז השדה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי