תסכול בכפר סבא: "הבעיה הכי גדולה שלנו היא המחמאות"

עומר פדידה
עומר פדידה | אודי ציטיאט

העולה החדשה שוב נכנעה לאחת הגדולות: "אנחנו לא קבוצה רעה מספיק, אין מחויבות". ביקורת על הפנדל שלא נשרק והאדום לקופי: "עם וידאו הם טועים? הזייה" ורנאס לא היה בסגל: "מי שעושה טובה לא יתלבש"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אמש (שבת) 3:0 למכבי חיפה. בדומה למשחק נגד מכבי תל אביב בחודש שעבר, הקבוצה של אופיר חיים שוב נתנה פייט לקבוצה גדולה, אך נכנעה בסופו של דבר ולא הצליחה לצאת עם הנקודות.

"אם אנחנו מקבלים מחמאות, זה אומר שאנחנו שם באיזור. שלוש הנקודות מול הפועל תל אביב חסרות לנו יותר, אבל מצד שני היכולת תביא תוצאות בסופו של דבר".

מי שיצאו יותר מאוכזבים היו השחקנים, שהתאכזבו מעוד משחק בו לא לקחו נקודות: "הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאנחנו כל הזמן מקבלים מחמאות וזה לא מספיק", ביקרו בקבוצה, "אנחנו בנויים על מחמאות אבל אנחנו לא קבוצה רעה מספיק. אין מחוייבות. בדקה ה-90, במקום לרדת בהפסד מינימלי של 0:1, אנחנו מתחילים להתמסר ברחבה. דווקא כששיחקנו 'מגעיל' נגד בני יהודה הצלחנו להביא נקודות. ראינו איך אופיר התעצבן בגול השלישי והוא צודק, כי זה היה פשוט גול טיפשי".

שמואלביץ' מרחיק את קופי.
שמואלביץ' מרחיק את קופי. "נראה מה יגידו עכשיו באיגוד" (אודי ציטיאט)

מנגד, במועדון הביעו ביקורת על השופט איתן שמואלביץ', שלא שרק לפנדל לזכות הקבוצה במחצית הראשונה וגם הרחיק את הקשר גרשון קופי שהורחק בכרטיס אדום. "זה היה פנדל ברור, נראה עכשיו מה יגידו באיגוד. עם וידאו הם טועים? זו הזייה".

מי שלא היה בסגל למשחק היה הקשר ההונגרי ריצ'רד ורנאס, ממנו ניסו להיפטר כבר בתום חלון ההעברות: "מי שלא מתאמן טוב ועושה טובה, לא יתלבש", אמרו בקבוצה.

בעניין אחר, הבלם טל מכלוף שנעדר מהמשחק אמש עקב כאבים בברכו יעבור במהלך השבוע בדיקת MRI כדי לאבחן מהי הפגיעה ממנה הוא סובל ואת אופן הטיפול בה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי