אביטן בהודעה דרמטית לשחקנים: התנאים יישללו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב הגיע למתחם חודורוב והכריז: "אני אמשיך להילחם ולעבוד הכי קשה כדי לגרום לקבוצה להצליח. מעכשיו אסור טלפונים במתחם, אין יותר שש בש וארוחות בוקר. רק כדורגל - עד שהמחויבות תחזור"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי ההפסד המביך 3:0 להפועל חיפה, מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן הגיע הבוקר (ראשון) לאימון הפועל תל אביב, כשברקע קריאות "תתפטר" של מספר אוהדים שהגיעו למתחם. אף אחד מהבעלים לא הופיע, ושאלת עתידו של אביטן עדיין מרחפת מעל המועדון.

אביטן הסביר לשחקנים כי במצב הנוכחי הקבוצה לא יכולה להמשיך להיראות ככה, ושהוא מצפה שהם ידעו כולם לעשות חשבון נפש עם עצמם. "לא הגיוני שנציג יכולת כזו עם מחויבות כזו וטעויות כאלה. אני לא מכיר את המושג הזה לוותר ולהרים ידיים", הוסיף המאמן, "ואני אמשיך להילחם ולעבוד הכי קשה כדי לגרום לקבוצה להצליח".

אביטן אחרי ההפסד.
אביטן אחרי ההפסד. "אנחנו נתאמן יותר ונעשה יותר שעות במועדון" (מאור אלקסלסי)

החלק העיקרי בשיחה של אביטן התייחס לתנאים החדשים במועדון: על פי המאמן, ההטבות והמותרות אליהם היו רגילים השחקנים יילקחו מהם. תנאים כמו ארוחות בוקר וצהריים, פינג פונג ושש בש ירדו מסדר היום, וכך גם שימוש בטלפונים במתחם חודורוב. כל הסחת דעת, כך על פי דבריו של אביטן לשחקנים, תחזור רק אחרי שהם יביאו תוצאות על המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי