גוטמן: "כפר סבא קבוצה מאומנת שתוקפת עם הרבה שחקנים"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | אריאל שלום

בחדרה רוצים להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד נגד העולה החדשה בראשון. המאמן שוקל לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה בעקבות פציעתם של פרץ וזלקה. 7,000 כרטיסים יוקצו למכבי חיפה לאחרי הפגרה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון. בקבוצה רוצים להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד שעומד כרגע על שבעה מחזורים, כאשר ההפסד האחרון היה להפועל באר שבע במחזור השני. במועדון לא מקלים ראש ביריבה מהשרון ואף מודים כי כפר סבא תהיה אחת היריבות של חדרה במאבק ההישרדות.

מאמן הקבוצה אורי גוטמן אמר לקראת המשחק במושבה: "הפועל כפר סבא זו יריבה איכותית שהסתכלה בלבן של העיניים לכל קבוצה ששיחקה מולה. זו קבוצה מאומנת שתוקפת עם הרבה שחקנים. אנחנו נבוא למשחק הזה בידיעה שנצטרך להיות חכמים מאוד במשחק שלנו. יש לנו ציפיות מעצמנו. וזה מבחן גדול עבורנו. צפוי משחק קשה ביותר".

גוטמן ייאלץ להסתדר ללא אליאל פרץ ומנשה זלקה הפצועים וללא לוסיו המוצהב. הוא צפוי לחזור לשיטה של ארבעה שחקני הגנה, אחרי שבמשחק האחרון מול בני יהודה בחר לפתוח עם שלושה בלמים. שגיא דרור עשוי לפתוח בהתקפה במקום לוסיו לצדו של רועי זיקרי.

לוסיו ואליאל פרץ. חדרה תסתדר בלעדיהם? (אריאל שלום)
לוסיו ואליאל פרץ. חדרה תסתדר בלעדיהם? (אריאל שלום)

בנושא אחר, השבוע קיבלה חדרה מכתב ממכבי חיפה בו ביקשו הירוקים להיערך לקראת המשחק בין הקבוצות שייערך מיד לאחר הפגרה. בחיפה רצו לקבל החלטה לגבי גובה הכרטיס ולקבל הקצאה גדולה של הכרטיסים, מכיוון שהאוהדים הירוקים באו בהמוניהם במשחקי החוץ האחרונים. בחדרה החליטו כי כרטיס למשחק יעלה 80 שקלים ובהקצאה ראשונה תקבל חיפה 7,000 כרטיסים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי