הפועל ת"א מכוונת לפלייאוף העליון: "עדיין לא מאוחר"

שחקני הפועל תל אביב עם הקהל
שחקני הפועל תל אביב עם הקהל | מאור אלקסלסי

האדומים אופטימיים לאחר ה-0:1 במשחק הראשון תחת ניר קלינגר ומשה סיני: "ראו קבוצה אחרת בקריית שמונה". המאמן: "הוכחנו שאפשר לייצר מחויבות, לא מדברים על ינואר". מחמאות לג'ראפי, חשש שהפגרה תפגע בכושר

(גודל טקסט)

השקט חזר למתחם חודורוב בעקבות הניצחון אתמול (שבת) 0:1 בקריית שמונה, במשחק הראשון בעידן ניר קלינגר ומשה סיני. המשימה הראשונה והיחידה אותה דרשו השניים מהשחקנים הייתה לנצח את הקבוצה של קובי רפואה לפני שיצאו לפגרת הנבחרות שתימשך שלושה שבועות.

כעת יתחילו בקבוצה בהכנות לקראת שני המשחקים הבאים, אותם יערכו תוך ארבעה ימים באצטדיון בלומפילד נגד בית"ר ירושלים ונגד מכבי תל אביב בתחילת דצמבר, משחקים שכל מילה מיותרת כדי להבין את חשיבותם. אלו משחקים בהם גם הציפייה שבלומפילד יהיה מלא עד אפס מקום.

גורם בסביבת המועדון סיפר: "רוח חדשה מנשבת ועכשיו נותנים מבט לפלייאוף העליון, למרות שהיכולת הנוכחית לא מספיקה עדיין. מאמינים בצמד סיני את קלינגר, ראינו בקריית שמונה קבוצה אחרת של הפועל תל אביב, שום דבר לא מאוחר".

קלינגר.
קלינגר. "לא יכול לקחת לעצמי את כל הקרדיט" (מאור אלקסלסי)

שחקנים בקבוצה טענו אתמול כי הנוכחות של משה סיני לצדו של קלינגר בבית המלון במטולה הוסיפה לביטחון. "ראינו מהדשא את קלינגר מכוון, ואפילו את משה סיני במרום מושבו לצד הבעלים, והם השפיעו כאילו היו איתנו במשחק".

קלינגר אמר לאחר המשחק: "היינו בשלושה ימי אימונים של מחויבות לקהל, לאוהדים ולבעלים. זו עדיין קבוצה בשיפוץ, והצלחנו במשימה הראשונה. הוכחנו שאפשר לייצר מחויבות ולהציב קבוצה לוחמת גם כשקשה. אני לא יכול לקחת לעצמי קרדיט מופרז. בהמשך צריך להוסיף יכולת וכדורגל טוב. נכון לעכשיו לא מדברים על חלון ההעברות של חודש ינואר, ומן הראוי לתת לשחקנים את ההזדמנויות להוכיח עצמם".

בחדר ההלבשה בקריית שמונה, בחגיגה אליה ירדו מהיציע סיני והאחים איציק ושרון ניסנוב, נשמעו המילים המוכרות: "הקלינגריזם הגיע להפועל תל אביב".

ג'ראפי. קיבל טיפ מבוזגלו (מאור אלקסלסי)
ג'ראפי. קיבל טיפ מבוזגלו (מאור אלקסלסי)

במתחם חודורוב טענו אתמול כי מבחינתם היה עדיף לשחק כבר בשבוע הבא, וקיים חשש שהפגרה הארוכה תפגע בדריכות ובהתלהבות. בימים הקרובים יעשה מאמץ להכשיר את הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי ובהמשך את עמנואל בואטנג. החלוץ עומר דמארי יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר ירושלים.

השוער יואב ג'ראפי, שהדף פנדל של קיליאן שרידן, זכה למחמאות. ג'ראפי התכונן באימונים למקרה שייאלץ לעצור בעיטת עונשין מ-11 מ', וקיבל לפני הבעיטה טיפ ממאור בוזגלו לאן יבעט קיליאן שרידן. שחקנים נוספים שזכו למחמאות מקצועיות היו רז כהן, עומרי אלטמן וניר לקס.

ביום רביעי, ללא שחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה עד גיל 21, תקיים הפועל תל אביב משחק אימון נגד הפועל כפר שלם מצמרת ליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי