גורם בבית"ר: "התקדים יסייע לקונטה בדיון מול מכבי חיפה"

אנטואן קונטה, אורי זהבי
אנטואן קונטה, אורי זהבי | מאור אלקסלסי

בירושלים הגיבו להחלטה להטיל על הפועל פתח תקוה קנס ורדיוס על תנאי בגין קריאות גזעניות, זאת לקראת העימות בבית הדין שייתכן מאוד שלא יתקיים גם בשבוע הבא. מוחמד התאמן בחדר הכושר לאחר חזרתו ממשחק נבחרתו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"ההחלטה נותנת הרבה תקווה לקראת הדיון שייערך בקרוב. קונטה הוא העד המרכזי בסיפור הזה וברור שהדיין יצר תקדים שיכול לסייע לו במאבק מול הקריאות של אוהדי מכבי חיפה שהופנו כלפיו". כך אמר אמש (רביעי) גורם בבית"ר ירושלים, זאת בצל החלטת הדיין ישראל שמעוני, שקנס את הפועל פתח תקווה בעשרת אלפים שקל ופסק לה משחק רדיוס אחד על תנאי לשנה בגין קריאות גזעניות.

התקדים שנוצר בעקבות קריאות שהשמיעו אוהדיה לפני כחודש וחצי כלפי מוחמד סרסור ממכבי פתח תקווה, יצרו תקווה חדשה עבור המגן של בית"ר שמצפה שההתאחדות תעניש את אוהדי חיפה. "כמובן שלפי תקנוני ההתאחדויות הבין לאומיות קריאות גזעניות הנן עבירה, ואני קובע כי ניתן להעמיד באישום של קריאות גזעניות גם מכוח תלונה אשר נתנה על ידי מי שאינו שופט המשחק או המשקיף", כתב שמעוני בהחלטתו.

כזכור, בתחילת השבוע פרסמנו כי הדיון שהיה אמור להיערך ביום רביעי הקרוב, נדחה. ייתכן מאוד שהדיון לא יתקיים גם ביום רביעי הקרוב, אלא רק בשבוע שלאחר מכן, ב-4 בדצמבר – התאריך שאותו מייעד הדיין על מנת שהצדדים יוכלו להמשיך ולאסוף ראיות.


קונטה וחבריו בסמי עופר. יוכל לחייך גם אחרי הדיון? (מאור אלקסלסי)

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, הקבוצה ממשיכה להגביר את קצב האימונים. פרדי פלומיין הרשים במשחק האימון אתמול ואילו אנתוני וארן לא שותף עקב פציעה קלה, אבל אמור לשוב לאימונים בשבוע הבא. גדי קינדה ועידן ורד, שזקוק לטיפול תרופתי במהלך השבועיים הקרובים, ימשיכו לעבוד בחדר הכושר. רוני לוי שיתף גם אתמול מספר שחקנים צעירים מקבוצת הנוער, בניהם אביאל זרגרי, ליאון מזרחי ורוי דוגה. עלי מוחמד, שחזר אמש לארץ לאחר שהשתתף במשחק של נבחרתו ניז'ר, התאמן בחדר הכושר וצפוי לחזור מחר לאימונים.

פצוע נוסף בבית"ר, כידוע, הוא מיכאל אוחנה שממשיך לערוך טיפולים בחדר הכושר. בשבוע הבא יטוס אוחנה ללונדון על מנת לעבור ביקורת לניתוח והמשך טיפול באזור הפגוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי