ההערכה הראשונית של הרופאים: בוזגלו סובל ממחלת הנשיקה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

לאחר שוויתר על סרט הקפטן והתלונן על כאבי ראש חוזרים בחודשים האחרונים, הקשר ממתין לתוצאות הסופיות שיגיעו בימים הקרובים ובשלב זה טרם ברור מתי יוכל לשוב לשגרה. ברשצקי מועמד לפתוח נגד בית"ר ומכבי ת"א

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תסיים היום (שלישי) את מחנה האימונים המיוחד שערכה בשלושת הימים האחרונים בשפיים ותעבור להתמקד בשני משחקי הבית הגדולים שעומדים לפניה, ביום ראשון הקרוב נגד בית"ר ירושלים וכעבור שלושה ימים, באותו המקום ובאותה השעה, נגד המוליכה והיריבה העירונית מכבי תל אביב.

במקביל, בקבוצה גם עוקבים מקרוב אחר מצבו של מאור בוזגלו, שנבדק הבוקר (שלישי) לאחר שהתלונן על כאבי ראש חוזרים בחודשים האחרונים ונאלץ להשתמש בכדורים משככי כאבים. הקשר עבר בדיקת דם וההערכה הראשונית של הרופאים היא חשש למחלת הנשיקה, כאשר בוזגלו יצטרך להמתין לתוצאות של יתר הבדיקות שיגיעו בימים הקרובים. בשלב זה עוד לא ברור אם יצטרך בוזגלו לנוח בתקופה הקרובה וטרם התקבלה הערכה מתי יחזור לאימוני הקבוצה.

כידוע, במהלך הפגרה הפסידה הפועל תל אביב של ניר קלינגר 1:0 למכבי פתח תקווה, אבל אתמול היא גילתה שיפור מול יריבה נוספת מהליגה הלאומית ורשמה 1:3 הודות למהפך במחצית השנייה. בקבוצה מספרים שבמהלך מחנה האימונים מצטיין הקשר מוטי ברשצקי, שמגביר את סיכוייו לקבל את חולצת ההרכב מול בית"ר ירושלים.

שחקן נוסף שבקבוצה מצפים לשובו לאימונים ומשם להרכב הוא המקדוני סטפן ספירובסקי, שינסה לשוב ביום חמישי לאחר שנעדר בימים האחרונים עקב פציעה והתלבטות נוספת שיש לקלינגר לגבי ההרכב היא בעמדת המגן הימני, בין עידן כהן לאיאד אבו עביד.

קשר נוסף שחזר לתמונה הוא הגנאי עמנואל בואטנג ששב לאימונים, שיחק אתמול וצפוי להיות ב-18 של קלינגר נגד בית"ר. לעומתו, במועדון מעריכים שעומר דמארי, שלא שותף אתמול נגד רמת השרון, לא ייכלל בסגל לאחר שהתקשה להתאושש מהפציעה עד כה.


ברשצקי. מועמד לפתוח במשחקים הגדולים בשבוע הבא (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי