שום לשחקנים: "אתם חייבים לתת יותר נשמה במשחק שלכם"

יצחק שום
יצחק שום | אודי ציטיאט

הבעלים ארך אסיפת חירום בהפועל כפר סבא, לאור התוצאות האחרונות: "תנו יותר מעצמכם על המגרש". המאמן זעם במחצית: "נתנו להפועל ב"ש יותר מדי כבוד". גל פורת שוחרר לאחר פגישה עם ראשי המועדון

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא חוותה אתמול (שלישי) אכזבה עצומה לאחר שהפסידה 1:0 בביתה להפועל באר שבע. בקבוצה הירוקה ציפו לנסות ולצאת מהתקופה הרעה שפוקדת את המועדון, אך רשמו שמשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

נראה היה שהקבוצה של אופיר חיים כלל לא הגיעה למחצית הראשונה במשחק, והשער הרך שספגה לאחר 20 דקות מהחלוץ בן שהר היווה הוכחה לכך. המאמן לא אהב את התצוגה של שחקניו ולא הסתיר את זה. כבר בחדר ההלבשה במחצית צעק לקבוצה: "אתם לא ממלאים אחר ההוראות. עבדנו על הדברים האלה כל השבוע".

גורמים במועדון ציינו בסיום: "נתנו לבאר שבע יותר מדי כבוד. היינו ביותר מדי פאניקה, אבל ביום שבת הקרוב יש לנו משחק על עונה שלמה מול הפועל רעננה". הבלם ג'ניה ברקמן סחט מספר מחמאות לאחר המשחק, ויהיה מעניין לראות מה יקרה אם הבלם סודיק אטנדה, שנפצע במשחק, יהיה כשיר לשבת ומה תהיה ההחלטה בהרכב.

ברקמן עם נייג'ל האסלביינק. מנקודות האור הבודדות (אודי ציטיאט)
ברקמן עם נייג'ל האסלביינק. מנקודות האור הבודדות (אודי ציטיאט)

מלבד אטנדה, שני שחקנים נוספים הצטרפו לרשימת הפצועים של חיים, כשגרשון קופי מתח את השריר האחורי (יצא בזמן ונמנע מקרע) ולירוי צעירי שעלה ללא חימום וסובל ממתיחה בשריר התאומים. השניים יבדקו היום ולאחר מכן תתבצע הערכת מצב.

"לא קל להישאר כל הזמן באותה היכולת. שאתה לא מנצח קורה משהו בקבוצה אם זה מנטלית או פיזית". סיכם אביב סולומון. "הסגל שלנו לא כל כך גדול מבחינת שחקנים. אנחנו תמיד עם הפנים קדימה גם אם לא הולך".

המשחק נגד ב"ש: "עלינו קצת מבולבלים או מבוהלים. התאוששנו יחסית במחצית השנייה ונתנו את כל מה שאנחנו יכולים. ב"ש בזבזה זמן? הם רוצים להביא נקודות לא משנה איך ולמה. זאת נקראת קבוצה רעה. אם אנחנו היינו יודעים לעשות את זה כמה משחקים אחורה גם לנו היו עוד כמה נקודות בקופה". הלחץ: "מההפסד הראשון התחלנו להרגיש את הלחץ. כל קבוצה שמפסידה מתחילה להסתכל למטה. אנחנו רוצים להסתכל למעלה אבל כרגע זאת המציאות".

סולומון ועומר פדידה.
סולומון ועומר פדידה. "עלינו קצת מבולבלים או מבוהלים" (אודי ציטיאט)

המגן הימני גל פורת נפגש הבוקר עם ראשי המועדון יחד עם סוכנו ינון בוטביה, והגיע לסיכום רשמי על עזיבה. פורת יקבל פיצוי של ארבע וחצי משכורות.

בעקבות המצב הבעייתי של הקבוצה ובצעד חריג, ערך הבעלים יצחק שום אסיפה קצרה עם השחקנים וביקר אותם על היכולת במשחקים האחרונים. "אתם צריכים להביא מעצמכם הרבה יותר. אתם צריכים להביא הרבה יותר למגרש ולתת יותר נשמה במשחק שלכם", אמר להם הבעלים ששוחח איתם לראשונה מאז תחילת הליגה.

אופיר חיים. זעם של שחקניו במחצית (אודי ציטיאט)
אופיר חיים. זעם של שחקניו במחצית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי