בלבול עשוי לחזור לשלושה בלמים, אולסק מועמד להצטרף

ניקו אולסק
ניקו אולסק | אודי צטיאט

בעקבות הרפיון במשחק ההגנה נגד אשדוד, מאמן מכבי חיפה עשוי להשיב את חבשי להרכב. הירוקים יבחנו שוב את האופציה להחתים את קשרה של מכבי נתניה בינואר. ניסיון להכשיר את חזיזה ופוקס לקראת ב"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

 לאחר יום מנוחה, שחקני מכבי חיפה ישובו היום (שבת) לאימונים ויגבירו את ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני. הירוקים מקווים להשכיח את התיקו 3:3 נגד מ.ס. אשדוד ביום רביעי ומבינים כי אסור לאבד נקודות נוספות אם הם רוצים להישאר במאבק על האליפות מול מכבי תל אביב.

המאמן מרקו בלבול עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר ישנה מחשבה לשוב לשיטת שלושת הבלמים, עם החזרתו של אעיד חבשי למרכז ההגנה. בחיפה מודעים לטעויות הקשות שנעשו במשחק ההגנה מול אשדוד ובלבול ישים דגש על כך ביום שני. בנוסף בקבוצה יבחנו את מצבם של ז'אנדו פוקס ודולב חזיזה כאשר ישנו רצון להכשירם לבאר שבע. "כל אחד מבין את חשיבותו של דולב והוא בעצמו לא ירצה לוותר על משחק כזה" אמרו במועדון.

בנושא אחר, בחיפה החליטו כי כל נושא הרכש של מועד העברות הקרוב יעלה על השולחן רק בסוף החודש ואחד השמות שעשויים להגיע הוא קשר מכבי נתניה ניקו אולסק. כזכור השחקן היה על הכוונת של הירוקים כבר בעונה שעברה, אך אולסק בחר להישאר בנתניה וכעת בשל שינוי מעמדו בקבוצה, בחיפה יבחנו שוב את האופציה לצרפו.


דולב חזיזה. עדיין בספק לבאר שבע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי